Ugh, når jeg ser på de rørene føler jeg at jeg ser tredobbelt...;DSynes tråden fortjener bilde av en OTL også...
Vi har tydeligvis samme forkjærlighet for OTL saker Fosse.Synes tråden fortjener bilde av en OTL også...
Hei igjen Impulse!Sclalars, Nå har jeg dårlig samvittighet her! Jeg vet jeg har responstid som en vareheis om dagen, men bildene kommer! Jeg har nylig kjøpt digitalkamera nemlig, og etter å ha fotografert med film i 30 år skal det litt tilvenning til før jeg er fornøyd med resultatet...
Ellers er den Aronov-ampen lekker! Er den din?
Jeg husker at Aronov fikk nesten hysterisk god omtale i gamle "Fi" på slutten av nittitallet, men nå er det stille omkring dem.
Hvorfor ikke, en kan da ha like mye glede av det, ofte mere når en ser seg rundtNytter ikke å komme med bilder av Ming Da og Klipsch her nei.
Ikke ta det så alvorlig, jeg glemte bare å henge på et smiletryne. Syns det er veldig mye fint å se. Keep on.Hvorfor ikke, en kan da ha like mye glede av det, ofte mere når en ser seg rundt
Mvh
Hagto, da tror jeg vi trygt kan si at du nå er iferd med å bli eier av norges desidert beste forforsterker! Uten omsvøp!Denne er nå på veg til Mandal. Spennende.
http://sphl.audiogon.com/cgi-bin/buy_cl.pl?preatube&1168485853
I tillegg kommer strømforsyningen i like stor boks.
Den er dessverre ikke min. Men jeg får da ihvertfall høre den da det er kameraten min som kjøper den.Hagto, da tror jeg vi trygt kan si at du nå er iferd med å bli eier av norges desidert beste forforsterker! Uten omsvøp!
Å du store allpallpakka, jeg mener utpakka, jeg mener..
Hva er det?
Kan jo ikke røpe alt med en gang - skal dog ikke holde dere for lenge på pinebenken. (Mitt hornalibi)Å du store allpallpakka, jeg mener utpakka, jeg mener..
Hva er det?
Kan nevne at han som kjøpte den bare skal ha den som midlertidig løsning til han blir ferdig med den som han bygger selv, og som han mener blir enda bedre :Ok. Trodde det var du som fikkn.
Uansett. Dette var spennede saker!
Electron I Amati. Legendarisk!
Selvfølgelig...Kan nevne at han som kjøpte den bare skal ha den som midlertidig løsning til han blir ferdig med den som han bygger selv, og som han mener blir enda bedre :
Tja? Ihvertfall svært nær sannheten.Hammer D?
Tja? Ihvertfall svært nær sannheten.
Dette er da svært nær å være fulltone - hva sier juryen?
Mvh. Johan
Det er vel gjerne slik at siden disse høytalerne spiller så sinnsykt høyt som de gjør, selv med relativt begrensede krefter, så er det lett å gå litt "bananas".
Selv hadde jeg et tilfelle der jeg fikk feedback fra tonearmen, med påfølgende lavfrekvent kjempehøyt volum som jeg ikke rakk å stanse i tide. Dette førte til en liten ujevnhet i et element. Takket være kjempeservice fra Flugsrud/Audiocompagniet, hadde jeg erstatningselement innstallert få dager senere.
Men jeg vil tro at når det spilles så høyt at disse elementene bulker (eller blåses ut slik som her) så hadde svært få andre høytalerelementer "overlevd"?
Det er jeg sannelig ikke sikker på. Kanskje noen andre vet?RCF? Eminence? Electrovoice? WE?
Jeg sier det igjen, uansett om folk blir irritert:Selvsagt må det jobbes litt med plassering og litt utprøving av forskjellige rør, kabler og elektronikk. Kan likevel med stor sikkerhet si at Patosene blir nødt til å finnes seg et annet hjem.
Mvh. Johan
Bare send dem!Hei alle.
Jeg nevnte tidligere at jeg ville komme med bilder senere, har litt problemer med å få lagt inn bilder (jeg vet hvordan men har ikke noe sted på nettet å legge dem) kanskje jeg kunne sendt dem på email til noen som kunne postet dem? Sclalars kunne du kanskje gjort det?
Mvh
Jubb