Haavard skrev:
Lignet litt på Replikon den Lars.
Apropos Coral. De kopierte sikkert noen greier, men de går faktisk under navnet Lowther killers også.
De er rimelig solid laget og låter visst fantastisk. Desverre eksisterer ikke firmaet. Sjekk hififorum i Sverige og priser der. Du må nok ut med mer for Coral i dag en da de var nye.
Håvard
Nye kostet de veldig lite, så det er garantert at de går for en høyere kronesum i alle fall. Kanskje jeg skulle sjekke markedet? Hadde Flat 8 i et sanganlegg, men fikk aldri anledning til å lage hifi av dem før den ene sprengte. Men jeg har hørt noen høye trykkamre med opp til seks Flat 8 i hvert kabinett. De låt i alle fall veldig dynamisk ifølge min hukommelse, men på den tiden hadde jeg en smak i retning av SL6 selv. Siden jeg ikke fikk hørt dem med rørforsterker eller varm klasse A så tror jeg aldri jeg hørte dem spille opp til sitt potensiale, og jeg fikk aldri høre dem i skikkelige horn heller.
Husker at mange valgte dem som bilhøyttalere. De bare felte dem inn i dører og hattehyller. I forhold til det som fantes av dedikerte bilhøyttalere på det norske markedet låt det sikkert en del bedre, uten å ha sammenlignet direkte. Jeg tror sannelig jeg har lyst på et par av disse.