Det er det gode grunner til. Lyden!klipsch kan dette med høyttalermembraner... undrer hvorfor ingen andre på kloden produserer i aluminium!!
Hei!Audio Valve Baldur låter heldigvis betydelig bedre enn de ser ut...
Hei!Så mye potensiale i denne tråden, men de to siste bildene gir meg brekninger, spesielt den siste, fysj. Vi får håpe tråden blir frisk igjen. Kanskje jeg får postet bilder av mitt etterhvert også. Ikke pent, men funksjonelt. Synest forøvrig ikke Baldur er så ille![]()
Du veit, smaken er som baken, delt......... ;D ;DSå mye potensiale i denne tråden, men de to siste bildene gir meg brekninger, spesielt den siste, fysj. Vi får håpe tråden blir frisk igjen. Kanskje jeg får postet bilder av mitt etterhvert også. Ikke pent, men funksjonelt. Synest forøvrig ikke Baldur er så ille![]()
Ikke for å være besserwisser, men det er rotfiner av bjørk vil nå jeg meneDen som sclalars har lagt inn bilde av med flammebjørk(?) derimot er en fryd for øyet. Herlig!
Mvh.KW
Hva er søttitall med denne? Baksiden ;D ;DSynes BAT lager svært fine rørkonstruksjoner. CJ blir for mye søttitallskamerat for min smak...
Amerikansk sjampisfarge og brytere. Har samme forhold til designet til Audio Research, og Meridian som gir meg assossiasjoner til videospillere fra tidlig 80-tall (for ikke å nevne Cyrus).Hva er søttitall med denne? Baksiden ;D ;D
![]()
Lars
Du kan jo ha en viss rett i detAmerikansk sjampisfarge og brytere. Har samme forhold til designet til Audio Research, og Meridian som gir meg assossiasjoner til videospillere fra tidlig 80-tall (for ikke å nevne Cyrus).
Velkommen skal du være! Bilder taes i mot med takkHei Alle
Vile bare si at jeg melder meg på i det gode selskap, driver å bygger opp et rør/horn system. Skal prøve å laste opp bilder litt senere.
Mvh
Jubb
Tenkte mer på feks VK-150, som har et design jeg finner tiltrekkende. Audio Note har også fine ting, synes jeg.Du kan jo ha en viss rett i det
Men om jeg er overbevist at denne er sååå mye penere? Tjaa
Det var dette med smak igjen da.
![]()
ah, dei er ikkje så gode ;DJepp, BD Oris 200 med Lowther DX3. Spelar som ein draum.
Hei KW ;DHei!
Baldur kan gå an den, men ikke finishen på den som sto på messa, så du den om du var der?
Mvh.KW
Flott initiativ og deilige bilder, Scalars. ;-) Ettersom jeg ar både rør og horn og ikke kunne tenke meg annet, henger jeg meg på.
Bilder kommer, de må bare taes først..
Ja det var basen jeg tenkte på. Kan du si litt mere om den?Racket er hjemmelaget med benkeplater i bjørk fra Ikea og gjengestenger.
Under cd-spiller er det vel en slik du ser:
http://www.borderpatrol.co.uk/psuind.htm
Den forsyner det analoge utgangstrinnet i spilleren med strøm.
Eller er det kanskje den hjemmelaga basen du tenker på.![]()
Jeg handlet direkte fra Helmut og Heike da jeg var i Tyskland i vår, og har utelukkende positive erfaringer med både produkter og service. Det sagt, så kunne Audio Valve saktens tjent på litt konsulenthjelp hva gjelder design på både produkter og hjemmeside (som er helt der "oppe" sammen med Lyric). For å forstå den engelske manualen som fulgte med Baldurene var det en forutsetning å kunne tysk, ettersom de ikke hadde tatt seg bryet med å justere inn engelsk syntaks men simpelten oversatt ord for ord...Jeg tenkte på Audiovalve her på sensommeren, importøren svarte hverken på e-post eller telefon. jeg forsøkte over flere uker. Når jeg kontaktet Audiovalve så henviste de meg til importøren så det ble ingen handel der gitt. Dårlig forretningssans?
Du...det der er bare en hjemmelaga variant av Base får jeg vel si.Ja det var basen jeg tenkte på. Kan du si litt mere om den?
OS
Fin tråd !
Denne synst jeg er fin!
http://www.hostimage.biz/img/6f6a81e899e07b40202ca17ea0d6b2d9/S4300086.JPG
Bildet var litt vel stort når jeg prøvde å legge det inn her.
Jeg er glad i treverk ja!![]()
Den er fra Air Tight. Har hørt en del andre produkter fra dem og det er kun drømmeprodukter til en betalelig pris. Folk som kjøper Air Tight sitter som regel på dem og du ser dem sjelden på bruktmarkedet. Tidløs design.Den så fin ut, Hagto. Hvilket merke er dette (klarer ikke lese logoen)? Pris?
Har du hørt den? Lest noe spennende om den?
Lf