Hun var da vitterlig på sin Twitter-konto for tolv timer siden.....Ser visst ut som Celine Dion har avgått med døden, men det ser ut som det er et hoax
Følger ???Hun var da vitterlig på sin Twitter-konto for tolv timer siden.....Ser visst ut som Celine Dion har avgått med døden, men det ser ut som det er et hoax
Seff... "always on my mind, not the freak of the week"Følger ???Hun var da vitterlig på sin Twitter-konto for tolv timer siden.....Ser visst ut som Celine Dion har avgått med døden, men det ser ut som det er et hoax
Hmmm...Jeg har altfor lite plater med BB King, ser jeg nå.
Men jeg fikk faktisk stå på scenen med ham og bandet i Grieghallen på 80-tallet en gang, riktignok som vakt ved scenekanten, men du verden, man glemmer ikke sånt.
BB King, kanskje det største navnet i blues gjennom mange tiår. Tipper han smiler og svinger seg gjennom perleporten med stil.
Hvil i fred
Han har beholdt sin gudstro hele veien, så jeg er sikker på at det er satt av plass i orkesteret til ham.Auda... ikke gamle karen heller. Husker godt Brothers Johnson dundret ut over svære JBL's på det opprinnelige Oslo Hifiasyl i sin tid! RIP, my man - kanskje de har firestrengers bass-haroer der oppe
Liv Marit Wedvik er død | TALiv Marit Wedvik har forulykket i følge VG
Huff da. Enda tristere.