En av Nashvilles dyktigste produsenter, Billy Sherrill, døde tirsdag 4. august, 78 år gammel.
Han produserte de fleste utgivelsene til folk som David Allan Coe og George Jones. Videre produserte han plater for Elvis Costello (Almost Blue), Shelby Lynne, Ray Charles, Johhny Cash og en haug andre.
Vis vedlegget 332522
Kromforgiftning.... Innimellom lurer jeg på hvor du tar det fra (rister på hodet)Trodde en stund at det var av kromforgiftning, men her er en link til deres nettside. Trist som faen, likandes kar og med klare visjoner.
Burmester Audio Systeme GmbH | News
Huff - mainn sku no ikkje flire... ;D for å si det på nord-norsk...Trodde en stund at det var av kromforgiftning,
Cool guy, så han flere ganger med Crusaders. Har alt de og han har gitt ut. Albumet "Images" er en virkelig klassiker hvor han fikk utfolde seg, NRK spilte faktisk HELE albumet uten avbrudd en gang husker jeg, DET var tider det!!Wilton Felder fra Crusaders har gått bort. R.I.P.
Crusaders Sax Man Wilton Felder Passes | Houston Press
Down In The Boondocks ??? Fin låtBilly Joe Royal gikk bort i går, 73 år gammel.
Du syns dette er tull?Tanten til en jeg vet hvem er er død. Veldig god på munnspill.
Tanten til en jeg vet hvem er er død. Veldig god på munnspill.
En tullkuk er en tullkuk er en tullkuk. Det er derfor Høvdingen har gitt oss en "ignorer"- knapp å leke med.Du syns dette er tull?Tanten til en jeg vet hvem er er død. Veldig god på munnspill.
Greit det, men da skal du slippe å se mer posting her fra meg.