Da hadde jeg heller valgt pennalet!Bartesam: Da får man spille noen BASFer med Allman på, da...uff..
Jammen, vi mista jo nettopp Greg Lake også..Hvil i fred John Wetton!
Huff , det var skikkelig trist. Visste han sleit med kreft , men trodde det gikk bedre. John Wetton og spesielt de albumene han gjorde med King Crimson har hatt utrolig betydning for meg - R.I.P.Hvil i fred John Wetton!
Det er jo en kjent sak at overdreven bruk av drugs (narko), tobakk og alkohol er forholdsvis helseskadelig. I så måte er det jo bortimot et under at ikke langt flere allerede har bukket under.Musikere veit det, og mange av dem som er borte nå sleit med en livsstil som ikke akkurat er anbefalt av Folkehelsa.
Nej nej! dette er ikke til og tru, så veldigt trist.Triste greier, Hellacopters gitarist Robert "Strängen" Dahlqvist meldes død, 40 år, ingen alder.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/lxdrL/hellacopters-ex-gitarrist-ar-dod
2017 er godt i gang og gamle helter faller fortsatt ifra... F*** til greier - naturen går sin gang...Jeg er redd 2017 vil gi oss flere "på trynet" - mange av de gamle heltene begynner å bli godt voksne. Håper jeg tar grundig feil...Trist med George Michael, som var en god artist på sine eldre dager. R.I.P. 2016 har vært et veldig dårlig år for pop og rockemusikk
Ja, slik som dette er virkelig triste nyheter. Når jeg leser om 83 år gamle artister som har gått bort blir jeg ikke så veldig berørt av det, de har allerede oppnådd litt over gjennomsnittlig levealder. Og det er jo derfor året i år ikke blir så annerledes fjoråret, det finnes rett og slett så mange eldre rockere nå som kan dø på grunn av relativt langt framskredet alder. Egentlig ikke noe skrekkscenario, men det er jo trist når stadig flere favoritter for oss halvgamle lyttere dør. Men når en kul musiker går bort i en alder av 40, da er det noe tragisk over det hele.Nej nej! dette er ikke til og tru, så veldigt trist.Triste greier, Hellacopters gitarist Robert "Strängen" Dahlqvist meldes død, 40 år, ingen alder.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/lxdrL/hellacopters-ex-gitarrist-ar-dod