Det var som f. Sett ham live, kjøpte siste signert og likte ham meget godt. Elskverdigheten selv. Sleep tight Rock´n´Roller.Evan Johns skal vist nok ha funnet summetonen i helga. Så da ble nok gitaren lagt ned for siste gang dessverre.
Da er det bare å ta seg et glass vin.
Hvis det er noen trøst, så slår jeg følge (ikke ikledd tredressen, altså ).Man vet man er gammel når man bare har hørt om 1/3 av de pop- og rockstjernene som har lagt på røret.
Samme her,jeg trodde mannen hadde lakt på røret for lenge siden.Nesten fælt å si det, men hadde noen spurt meg i går så hadde jeg vitterligen trodd at han ikke var blant oss lenger... har vært med så lenge og det faktum at han tross alt ble 90 år gammel sier sitt. Ikke så mye blest om han de siste tiåra så da går ting litt i glemmeboka. Men han var en ytterst fargerik person og en stor del av rockens tidlige historie. RIP.
min kjære mor på 87, var så lei seg at hun måtte sende meg en sms om dette. Han var en av de aller største i sin genre. Hvil i fredSven Ingvars vokalist Sven Erik Magnusson er nå borte. Vila i fred
Han var god i flere genre. Visste han var syk, så dette kom ikke som noen stor overraskelse. To store profiler har forlatt oss, Chuck Berry var en av de største i historisk perspektiv. Hvil i fred, begge to.min kjære mor på 87, var så lei seg at hun måtte sende meg en sms om dette. Han var en av de aller største i sin genre. Hvil i fredSven Ingvars vokalist Sven Erik Magnusson er nå borte. Vila i fred
Trist. Har et par av LP'ene deres, flotte vokalister - og ellers hadde de ikke vært i Phillystallen heller. RIPBrenda Jones fra Philadelphia International Records gruppen Jones Girls har gått bort. Kjørt i hjel av en bil. R.I.P. Brenda
Eh... her har du ikke fulgt med. Det har vært sendt dokumentarer på TV, minnekonserter etc. etter hans død. Husker det ble skrevet en del i avisene da han døde.PTB: Feil Jim Marshall. Du tenker nok på fotografen av samme navn. Guitar Jim døde femte april i år.
Tror nok det er liten tvil om når "riktig" Jim Marshall gikk bort.PTB: Feil Jim Marshall. Du tenker nok på fotografen av samme navn. Guitar Jim døde femte april i år.