bambi
Æresmedlem
Hvil i fred LG-Petrov, Entombed har vært en soleklar underdog favoritt hos meg i mange år. Det her var skikkelig trist.
NEI - hold det fopall gnålet i egne, dertil egnede tråder. Gjerne bak «betalingsmur»Er det lov å si R. I. P til de store/grådige fotballklubbene i denne tråden?
Las gamle røvarhistorier på Wikipedia i går, og oppdaga at Jim Steinman var mannen bak korinnslaga på "This Corrosion" og "Dominion/Mother Russia" (Sisters of Mercy). Eldritch: Einaste måten plateselskapet ville gje oss (meg) eit kor var om vi (eg) fekk Steinman til å be om det ;-)Jim er for eksempel en av hovedgrunnene til at Meat Loaf ble stjerne.
Jøss, dette hadde jeg faktisk ikke fått med meg! RIP Nick Kamen. Dukker fortsatt opp med jevne mellomrom på diverse spillelister her i huset.RIP, Ivor Neville Kamen. Trist, dette. Nick rakk bare å utgi seks plater mellom 1987 og 1991. Men han var aktiv fra 1985-93. Ikke verdens lengste karriere, altså, men et mer enn OK avtrykk i musikkhistorien mtp hans lave alder. Og definitivt en del av MTV..som forresten også ble avviklet siste dag i årets aprilmåned..RIP..
Som nevnt to poster over....Da har Svante Thuresson lagt fra seg mikrofonen, han ble 84.