Chalshus
Hi-Fi freak
Hva koster racket fra Naim som er på bildet? Meget pent...
34000,-
Hva koster racket fra Naim som er på bildet? Meget pent...
ojsann, ja da burde det da være lekkert også34000,-
Hver base koster 9.500,- og hver ekstra hylle 6.200,-.Hva koster racket fra Naim som er på bildet? Meget pent...
Jeg brukte IKEA nattbord som er laget av akkurat samme materiale som disse bordene tidligere.Jeg har en 30 kgs effektforsterker i "andre etasje" på IKEA-racket mitt. Den står der ennå.. : Får håpe den ikke detter ned med det første.
Prisforskjellene skyldes ulike evner til de forskjellige racks til å dempe vibrasjoner. Noen påstår at det har en stor betydning,andre ikke.Er det noen rack som er bedre enn andre eller er ett rack bare ett rack ??
Gjelder det bare å finne ett utseendet man liker ?? ;D
Finnes det noe tester på sånt forresten ?
Er det brukt noe gjengestag her? Hvordan har du festet bordene sammen?
kan se ut som det er brukt noen tynne gjengestenger der, går sikkert ann med flere alternativer der, enten gjengestenger gjennomhele greia eller spikes mellom hyllene.Er det brukt noe gjengestag her? Hvordan har du festet bordene sammen?
Jeg har en nesten 40Kg tung forsterker på mitt ikea rack, går fint det!Jeg har en 30 kgs effektforsterker i "andre etasje" på IKEA-racket mitt. Den står der ennå.. : Får håpe den ikke detter ned med det første.
Fire stk Lack-bord er innkjøpt. Jeg er mottagelig for tips om hvordan man setter dette sammen til et rett og solid rack.kan se ut som det er brukt noen tynne gjengestenger der, går sikkert ann med flere alternativer der, enten gjengestenger gjennomhele greia eller spikes mellom hyllene.
Er det brukt noe gjengestag her? Hvordan har du festet bordene sammen?
Vel, jeg antar da at navnet ikke er relatert til produktenes funksjonalitet ;DValentino skrev:Stusser litt over navnet jeg da, fordi verbet i sin engelske form brukes om menneskelig forplantningaktivitet. Nuvel.
Litt pirk bare, copulate heter det vel på engelsk.Valentino skrev:Stusser litt over navnet jeg da, fordi verbet i sin engelske form brukes om menneskelig forplantningaktivitet. Nuvel.