Takker for de vennlige ordene toref ....toref skrev:Smakfullt og praktisk om.s!
Mvh
Jeg holder fullstendig med her V, man byggde vel i höyden av gammel (u)vane, og med det gamle gulvet som er avbildet ble det for mye svai når man närmet seg racket, og det gikk spesiellt utover grammofonen, ikke minst ble det en marginell lydforbedring med to lavere rack, så denne varianten er nok den bestående fremover.....Valentino skrev:Jeg synes, som den designtulling jeg er, at løsningen din med to tårn også ser mye bedre ut en ettårnsvarianten. At komponentene, spesielt grammofonen, får bedre arbeidsbetingelser uten så mye svai er åpenbart, om.s.
Sjekket ut prisen på dette tidligere, og frakten til Norge var da 276 USD, så med en pris på 229 USD for racket snakker vi om 505 USD = 2706 NOK + MVA = 3382,50 NOK. Mulig det blir noe fortolling også?!xRocky skrev:Noen som vet hvor mye dette kommer på ink frakt og moms ?
http://newquestsound.com/ProductDetails.aspx?productID=442
og målene er vel inches, så da er det vel over 45cm kravet mitt i bredde og dybde (med tanke på receiver)
xRocky skrev:Noen som vet hvor mye dette kommer på ink frakt og moms ?
http://newquestsound.com/ProductDetails.aspx?productID=442
og målene er vel inches, så da er det vel over 45cm kravet mitt i bredde og dybde (med tanke på receiver)
C._Alshus skrev:Noen som vet hva slags rack dette er:
impulse skrev:Flott var det i alle fall, og sikkert jævlig dyrt! Det huser jo tross alt en container med Linn-komponenter..
Personlig fikk jeg litt vel mye "tellekantfølelse", så det er nok ikke noe for meg...
Fraim, derimot.... Lekkert!
Å inni helv..... Dette er seriøst FETE møbler. Men for en pris da mann. Grattis.mag skrev:Her er mitt lille BCD rack som jeg er veldig fornøyd med.
Bedre får du ikke! ;D
mag
Hva slags rack er det der?gorg skrev:Var mye liv her før, skal prøve å kickstarte tråden igjen med mitt nye rack.
Atacama Europa Reference 6.5. Fem stjerner i What Hifi.R.E.S. skrev:Hva slags rack er det der?gorg skrev:Var mye liv her før, skal prøve å kickstarte tråden igjen med mitt nye rack.
Roy
Soundgarden har noen rack skap med stoffdører.jahnmar skrev:Noen som vet hvor jeg finner rack-skap? Tenker da på slike som er tett med ventilasjon og diverse.
Atacama er fine rack til fornuftig pris. Ulempen for meg som har en kompakt Naim-forsterker er at hyllene er for høye. Vil helst ha noe som ikke bygger så mye i høyden siden tven skal henge på veggen over racket.gorg skrev:Atacama Europa Reference 6.5. Fem stjerner i What Hifi.
Utrolig bra byggekvalitet!
Akustikk har agenturet for disse. Var første som bestilte det racket hos Akustikk
Er jo modulbaserte racksystem. Du kan kjøpe hyller med 135mm for eksempelBach_Man skrev:Atacama er fine rack til fornuftig pris. Ulempen for meg som har en kompakt Naim-forsterker er at hyllene er for høye. Vil helst ha noe som ikke bygger så mye i høyden siden tven skal henge på veggen over racket.gorg skrev:Atacama Europa Reference 6.5. Fem stjerner i What Hifi.
Utrolig bra byggekvalitet!
Akustikk har agenturet for disse. Var første som bestilte det racket hos Akustikk
Derfor er jeg på jakt etter et Isoblue:
DIYeiv skrev: