ragwo
Mud-fi freak
Technics SU-V50 og SL QL15 gis bort mot henting hvis noen ser monn i dem.
Herlig låt, nå kommer jeg meg vertfall ikke i vigør på en stund.Sant TT, det kan jeg rett og slett ikke Extrema blir værende i overskuelig fremtid. Om fruen ikke godtar en Ole Brumm ryker JBL på brukten.
Hvis Extrema skal stå i stua må jeg få sydd et par trekk til dem som beskytter treverket mot solbleking. Sola står rett på store deler av dagen over 6 måneder i året. OCD er topp!
JBLene går forøvrig rett inn i retrostilen i heimen. Perfekt match til gardinene fra byggeår. Lurer på hva de lagde gardinstoff av i 1969. Etter 45 år i sola ser de fortsatt fine ut. Har en mistanke om at det ikke vil være tilfellet med et par gardiner fra Kid.
Nok gardinprat, nå blir det Emilie Nicolas med låta Games på høyt volum. Kan anbefales
Hyggelig at du liker tråden, håper kaffen smakteHerlig låt, nå kommer jeg meg vertfall ikke i vigør på en stund.Sant TT, det kan jeg rett og slett ikke Extrema blir værende i overskuelig fremtid. Om fruen ikke godtar en Ole Brumm ryker JBL på brukten.
Hvis Extrema skal stå i stua må jeg få sydd et par trekk til dem som beskytter treverket mot solbleking. Sola står rett på store deler av dagen over 6 måneder i året. OCD er topp!
JBLene går forøvrig rett inn i retrostilen i heimen. Perfekt match til gardinene fra byggeår. Lurer på hva de lagde gardinstoff av i 1969. Etter 45 år i sola ser de fortsatt fine ut. Har en mistanke om at det ikke vil være tilfellet med et par gardiner fra Kid.
Nok gardinprat, nå blir det Emilie Nicolas med låta Games på høyt volum. Kan anbefales
Har noe som skal gjøres i helga men.... sitter her å leser tråden din virkelig morro, bare å koke en kopp kaffe til
Takk for detVeldig morsom og informativ lesing, og mye bra hifi her
Følger med på veien videre og ble inspirert til å ta frem Technics newclassA systemet med automatisk LP spiller jeg ikke husker navnet på i farten. Boden må sjekkes. AMP, Tuner og kasett + LP skal frem i lyset igjen
Edit:
Mener å huske jeg leste et sted i tråden nin at devaliet sender signal via strømnettet? Kan dette være medvirkende årsak til støyen mon tro?
Dersom det kun er nødvendig for å kjøre de to høytalerene i stereo, kan du jo alltids sjekke dette ved å kjøre en i mono uten denne "bridge greien"?
Inneholder asbest? Jeg har forlengst konkludert med at de er laget av asbestVis du hadde sendt gardinene inn til en materialanalyse hadde du nok blitt skremt både av aspest og at de sikkert har noe stråling i seg fra tjernobyl. Sikkert mer kreftfremkallende enn 80 sigaretter om dagen i 80år vet ikke om du hadde tort ha ungen i nærheten av dem etterpå
Sweetspot!Ungen tar sin første lur for dagen og kaffen nytes til Bugge Wesseltofts NCOJ trippelplate. Barometeret viser høytrykk og beina er som vanlig plassert i vinduskarmen. Det er til og med nesten vindstille og jeg har fått fyr i peisen. Definitivt litt for harmonisk morgen, det kommer garantert til å snø sidelengs om et par timer Inntil videre nytes husfreden; god søndag til dere alle!
Vis vedlegget 375244
Tror kanskje det er håp for V5, vi får se. Har også bestilt en del nye stifter for å helt utelukke at den ene stiften jeg har er ødelagt.Ser ikke feil ut dette nei! Kos deg
Synd med de technics komponentene du kjøpte.
Skal ikke klage, jeg stortrivesIkke verst stå opp til en kopp kaffe til den utsikten der
Shatsher shtort på at du har rett. Kari Bremnesh låter besht uten h bak hver bidige s(h)Jeg setter noen kroner på at det er PU på SL-10 som er synderen mht sssschibilater eller hva det heter
Seil på båt? Det har jeg aldri hørt om, men det er antakelig en god tanke. Tror du kan tjene gode penger på idéen hvis du patenterer den.Vindstille seks dager per år i Bodø? Hæ..
Skjønner at du ikke har seilbåt, det har jeg. Om sommeren er det ALDRI nok vind.
Så det er det de rare trekantene på båtene er! Smart å feste tøystykket på en pinne for å fange mer vind. Takk for oppklaringenFra Ragwos stue kan man ved selvsyn se mange slike eh.. seilbåter. De har jeg selv gjort.
Tror du kan tjene gode penger på slike veddemål.Shetter en thier på ath deth er rihktig