Hvis du i tillegg har med noen bakervarer er stakkaren solgt.Jeg bruker serverekaffetrikset, funker alltid.
Høres nesten bagatellmessig ut. Naboen bestilte full oppussing av stuen inkl. nye vinduer. Vinduene kom som bestilt, men i feil dimensjon. Nesten 2 mnd. leveringstid på nye og riktige vinduer. Jeg behøver vel nesten ikke å nevne at dette skjedde i november?Takk, sympatien mottas med åpne armer! Heldigvis har den lokale leverandøren av takvinduet bestilt feil bunnramme til vinduet, så prosjektet blir minst en uke, sannsynligvis 14 dager, forsinket. Det suger litt, da vi alt har dårlig tid. Mulig kjøkkenet må monteres først og takvinduet installeres i etterkant.
En ringe sykesøster kan dessverre ikke bruke familiens matbudsjett på en metallplate, så plast får holde. Det som er helt sikkert er at bakgrunnen ble betraktelig sortere og lydbildet kneppet mørkere med sort armbord. Nesten like stor effekt som bytte av chassis; sortere bakgrunn, større lydbilde og bedre tredimensjonalitet. Nesten så tinnitusen forsvant også! Fantastisk hva placebo kan gjøre med hørselen.Av og til er godt nok faktisk godt nok.. Etter en stund så glemmer du at du har plastikkfilm og ikke presisjonsbearbeidet metall
Mye penger i alternativ bransjen har jeg forstått, vurdert å bytte ?En ringe sykesøster kan dessverre ikke bruke familiens matbudsjett på en metallplate, så plast får holde. Det som er helt sikkert er at bakgrunnen ble betraktelig sortere og lydbildet kneppet mørkere med sort armbord. Nesten like stor effekt som bytte av chassis; sortere bakgrunn, større lydbilde og bedre tredimensjonalitet. Nesten så tinnitusen forsvant også! Fantastisk hva placebo kan gjøre med hørselen.
Alltids klar for raske penger og uetisk atferd!Mye penger i alternativ bransjen har jeg forstått, vurdert å bytte ?
Neida, en til to uker er ikke så mye i den store sammenhengen.Høres nesten bagatellmessig ut. Naboen bestilte full oppussing av stuen inkl. nye vinduer. Vinduene kom som bestilt, men i feil dimensjon. Nesten 2 mnd. leveringstid på nye og riktige vinduer. Jeg behøver vel nesten ikke å nevne at dette skjedde i november?
Mvh
Har ingenting imot å ha håndverkere på besøk som gjester. Her i tkr Towers inkluderer vennekretsen alt fra leger til lastebilsjfører.Heiheihei.... krenkende utsagn! Stigmatiserende!!! Som ex-håndverker må jeg på det sterkeste protestere! Jeg var en drøm å ha i hus fikk jeg stadighet høre
Har også opplevd å ha ditto håndverkere i mitt eget hus, folk som var på alle måter en positiv opplevelse og til berikelse for både kropp og sinn!
Som intensivsøster med semilappen, er jeg velkommen? Tar ikke et nei personlig, forstår godt at grensen for hva katten får dra i hus må trekkes et sted.Har ingenting imot å ha håndverkere på besøk som gjester. Her i tkr Towers inkluderer vennekretsen alt fra leger til lastebilsjfører.
Siden Madammen er sykepleier, omenn ikke på intensiven, så er du nok innafor. I hvert fall hvis du er pen i klærne og har dusjet først.Som intensivsøster med semilappen, er jeg velkommen? Tar ikke et nei personlig, forstår godt at grensen for hva katten får dra i hus må trekkes et sted.
Kjøpte en Art9 med skjev nålefane til en billig penge for å se om jeg kunnet korrigere for skjevhetene.Ser du må vri PU for å oppnå ønsket geometri
Du er klar over at konverteringsterapi ble forbudt i år?Kjøpte en Art9 med skjev nålefane til en billig penge for å se om jeg kunnet korrigere for skjevhetene.
Shit, hvordan skal jeg da innta alternativbransjen på en svært uetisk måte?Du er klar over at konverteringsterapi ble forbudt i år?
Bor kan bøyes lite, syntetgummi en del mer, så opphenget har fått seg en trøkk som @tkr trodde. Tror ikke den vil spore perfekt gjennom torturtester, ei heller måle som ny, men morsomt eksperiment.Men hvordan kan bor bøyes? Er den skjev i oppheng?
"Krystallinsk bor er svart, sprøtt, overgås kun av diamant i hardhet"
Kanalbalansen kan umulig være på toppBor kan bøyes lite, syntetgummi en del mer, så opphenget har fått seg en trøkk som @tkr trodde. Tror ikke den vil spore perfekt gjennom torturtester, ei heller måle som ny, men morsomt eksperiment.
Ikke innenfor 0,5 dB nei. Har ikke målt, det er på gjøremålslisten. Heldigvis kan Lundefuglen kompensere for lurven kanalbalanse. Trenger ikke pickup som virker, bare riaa med nok funksjoner for å bøte på lytene.Kanalbalansen kan umulig være på topp
Absolutt! Det er jo sluttsummen på kassalappen som teller!Ikke innenfor 0,5 dB nei. Har ikke målt, det er på gjøremålslisten. Heldigvis kan Lundefuglen kompensere for lurven kanalbalanse. Trenger ikke pickup som virker, bare riaa med nok funksjoner for å bøte på lytene.
Ønsker i utgangspunktet å slippe og bruke ø-hjelpsfunksjonene, så regner med at pickupen havner i skuffen etterhvert. Fin måte å sjekke om OCDen er fullt fungerende, noe jeg kjenner at den er, så derfor blir nok pickupen skuffefyll etterhvert.Absolutt! Det er jo sluttsummen på kassalappen som teller!
For ordens skyld så heter det CDO. Bokstavene må stå i alfabetisk rekkefølge, må vite.... Fin måte å sjekke om OCDen er fullt fungerende, noe jeg kjenner at den er…
Sei meg: speler du framleis av dette via nettradio?Fin måte å sjekke om OCDen er fullt fungerende
Vinyl? Har muligheten til å kjøre via Roon, men nå er jeg purist og kjører coax direkte fra Puffin til Kii Control. Kan jo ikke besudle det digitale signalet!Sei meg: speler du framleis av dette via nettradio?
Nei, fysjom.Vinyl? Har muligheten til å kjøre via Roon, men nå er jeg purist og kjører coax direkte fra Puffin til Kii Control. Kan jo ikke besudle det digitale signalet!
Faen meg verre enn Balle! Snakk om å forsøke og sjøsette et sunkent skip!Justert på nytt, kanalbalanse er ikke mer enn 1,5 dB off, så det må sies å være innenfor etter omstendighetene. Azimuth må også justeres en god del, men blir akseptabel, om ikke på topp kanalseparasjon, på ca 23 dB. Meget mulig at jeg kunne fått til bedre, men er grenser for hvor lenge jeg orker å finjustere. Slik ble det altså seende ut.
Vis vedlegget 996792
Snutebil som sladder. Dette vet jeg ikke om jeg orker, ser helt jævlig ut.
Vis vedlegget 996793
Penger rett ut vinduet?Moralen er å skygge unna PUer med skeiv nålefane. Og jeg skriver av erfaring.
Mvh
Innertier! Dyrekjøpt erfaring, for å si det slik.....Penger rett ut vinduet?
Lissepasning?Innertier!
Mvh
Jepp.Lissepasning?