ragwo
Mud-fi freak
Lære av andre sine feil er oppskrytt, da ville jeg jo vært ufeilbarlig!Moralen er å skygge unna PUer med skeiv nålefane. Og jeg skriver av erfaring.
Mvh
Lære av andre sine feil er oppskrytt, da ville jeg jo vært ufeilbarlig!Moralen er å skygge unna PUer med skeiv nålefane. Og jeg skriver av erfaring.
Mvh
Klarer vel å bake utgiften inn i kjøkken budsjettet?Lære av andre sine feil er oppskrytt, da ville jeg jo vært ufeilbarlig!
Penger for å bygge erfaringenes høyborg!Penger rett ut vinduet?
Som syvende far i huset her ville jeg selvsagt aldri hevde at det kan være lurt å høre på andre. Tvert imot, en må gjøre alt for å unngå å lære av egne feil, for ikke å snakke om andre sine.Lære av andre sine feil er oppskrytt, da ville jeg jo vært ufeilbarlig!
Kona skulle bare visst! Når jeg tenker meg om, det gjør hun også.Klarer vel å bake utgiften inn i kjøkken budsjettet?
Spilleren er jo blitt fantastisk pen, kan jo ikke dekke til den. Får heller bli breislædding med snutebil i et par dager før jeg putter pickupen i skuffen. Kjøpet var en kalkulert risiko og kjøpesummen var ikke avskrekkende, så humøret er fortsatt på topp. Litt verre hadde det vært hvis den hadde blitt solgt som fullt fungerende med dertil pris. Da hadde det blitt et par sure meldinger til selger. Han spilte med vidåpne kort og jeg var fullstendig klar over hva jeg kjøpte. Kudos til selger, det hadde vært veldig enkelt å få mer for pickupen ved å sminke brura litt.Oi oi, fascinerende, på en litt makaber måte. Sett opp en plate foran spilleren, og tenk på noe hyggelig...
Snakk om å kaste perler til et svinTil ære for @Vinyl-mannen © 2.edition
Vis vedlegget 998088
Ikke bare vinylcover her, har krydret det hele med plastperler til ære for deg.
Tenkte du trengte litt avveksling etter denne posten. Min nye vinkling var plastperler. Kreativiteten lenge leve...Snakk om å kaste perler til et svin
Hva skyldes denne oppmerksomhet, ikke at jeg ikke synes det er en yggelig gest.
Kan ikke unngå å legge merke til en viss trend, cover,cover,cover på vinylplater.
Lurer på det samme selv, men med en annen vinkling?
Vinylplater med cover, har bare ikke kommet lenger, noen med noen ideer?
Forslag mottas med takk
PS. dette er ikke for å harselere med andre tråder, på ingen måte.
Alt i beste mening.
SÆRLIG
Tror kona di trenger briller, eventuelt nye briller... Dette er Banjo-Kari.Kari B., eller Banjo-Kari som hun kalles, i følge kona.
Du vinner soleklart!
Er ikke det Kari Bremnes? Slet litt med å forstå hvorfor alle skrøt sånn av henne, nå har jeg forklaringen.Tror kona di trenger briller, eventuelt nye briller... Dette er Banjo-Kari.
Vis vedlegget 998102
Ser for meg Kari Svendsen synger "syk pike" mens hun trakterer banjoen...Er ikke det Kari Bremnes? Slet litt med å forstå hvorfor alle skrøt sånn av henne, nå har jeg forklaringen.
Er det fra privatperson? Eller er det en hifibutikk du bruker i Newcastle?
FirmaEr det fra privatperson? Eller er det en hifibutikk du bruker i Newcastle?
Klesrulle?
Jepp, men seff tilpasset hifi!Klesrulle?
Bilder av høyttalere på rullen? Låter helt klart bedreJepp, men seff tilpasset hifi!
Har du bilder? Mulig din inspirasjonskilde trenger inspirasjon.Jepp, men seff tilpasset hifi!
Pøh! Du får vente å se hva jeg har bestilt som jeg har sett i din tråd og fikk lyst til å prøve. Du bryr deg sikkert ikke likevel...Har du bilder? Mulig din inspirasjonskilde trenger inspirasjon.
Stakkars tosken, ikke meningen å få deg til å gråte! Jeg får vente i utålmodighet da.Pøh! Du får vente å se hva jeg har bestilt som jeg har sett i din tråd og fikk lyst til å prøve. Du bryr deg sikkert ikke likevel...
Nei, kommer ikke til å gjøre mer oppstyr rundt det eller annonsere dens ankomst. Bare sjekket om du kunne ane hva det var basert på hvor den kom fra og vår felles pasjon.Stakkars tosken, ikke meningen å få deg til å gråte! Jeg får vente i utålmodighet da.
Det lange røret er ment for å sjekke hemorrider….Nå skal alle nålefaner inspiseres!
Vis vedlegget 997430
Spennende! Fant du noen?Det lange røret er ment for å sjekke hemorrider….
Monterte du kamera på røret for å se de?Det lange røret er ment for å sjekke hemorrider….