Drit nå i innholdet, er mere imponert over den korte tiden det tok å få pakket ut, ser vi en ny trend??Åpnet!
Håpet det skulle være noe mer spennende grunnet innpakningen, men var en Google Pixel 8 Pro, som ventet.
Vis vedlegget 1070491
|
Drit nå i innholdet, er mere imponert over den korte tiden det tok å få pakket ut, ser vi en ny trend??Åpnet!
Håpet det skulle være noe mer spennende grunnet innpakningen, men var en Google Pixel 8 Pro, som ventet.
Vis vedlegget 1070491
Disappointed!!! Hadde håp om noe fra en varm og lun sump...Åpnet!
Vis vedlegget 1070491
Kombinasjonen av lite fokuspunkt og HFS' komprimering emulerer godt etternattevakt-synet mitt.Grattis med den, men det var en veldig uskarp skjerm da.![]()
Sorry, første bildet er tatt på tirsdag, andre i dag. Tok faktisk lengre tid enn vanlig.Drit nå i innholdet, er mere imponert over den korte tiden det tok å få pakket ut, ser vi en ny trend??
Har noe fryktelig sumpete on hold i Japan. Faktisk så sumpete at jeg ikke vet om det er verdt frakten til isødet. Mulig pakken blir destruert.Disappointed!!! Hadde håp om noe fra en varm og lun sump...![]()
Gleder meg allerede til fotoserieHar noe fryktelig sumpete on hold i Japan. Faktisk så sumpete at jeg ikke vet om det er verdt frakten til isødet. Mulig pakken blir destruert.
Hvor langt opp bor du? Tregrensa?
Her i nord er det kun buskas som når opp til leggene, så spørsmålet er irrelevant. MUI (meter unna isbreen) er derimot veldig essensiell informasjon, og der er svaret > 4.Hvor langt opp bor du? Tregrensa?
Takk! Eneste irritasjonsmomentet er det skarpe lyset fra stedet der voksne menn leker med ball, og attpåtil får klekkelig betalt for det! De hadde i mye høyere grad fortjent litt betaling hvis de hadde spilt i mørket, det hadde gjort leken noe mer utfordrende. Viktig å ha noe å irritere seg over når helga ringes inn, finpusser surmaget gubbeimaget det glasset alltid er halvtomt.Du har nydelig utsikt ragwo.
Bodø/Glimt er vel suksesshistorien i Nord-Norge for tiden. Er imponert over hva de klarer med et årlig budsjett på 1/4 Antony (overpriset Man United spiss) og fremdeles klarer å spille på samme nivåTakk! Eneste irritasjonsmomentet er det skarpe lyset fra stedet der voksne menn leker med ball, og attpåtil får klekkelig betalt for det! De hadde i mye høyere grad fortjent litt betaling hvis de hadde spilt i mørket, det hadde gjort leken noe mer utfordrende. Viktig å ha noe å irritere seg over nør helga ringes inn, finpusser surmaget gubbeimaget det glasset alltid er halvtomt.
Fantastisk utsikt, ser den om lyset fra stadion. Forstyrrende.
Har alt forfattet et rasende leserinnlegg til lokalavisen der jeg forlanger at lyset blir slukket når jeg ikke er på jobb. Turnusen min sendte jeg som rekommandert brev til styreleder i Bodø/Glimt, så regner med at det ordner seg. Har i samme slengen bedt kommunen om å sprenge bort en kolle her borte, så vi kan få litt mer kveldssol.Fantastisk utsikt, ser den om lyset fra stadion. Forstyrrende.
Regner med at Rønvik fjellet går i samme slengen?Har alt forfattet et rasende leserinnlegg til lokalavisen der jeg forlanger at lyset blir slukket når jeg ikke er på jobb. Turnusen min sendte jeg som rekommandert brev til styreleder i Bodø/Glimt, så regner med at det ordner seg. Har i samme slengen bedt kommunen om å sprenge bort en kolle her borte, så vi kan få litt mer kveldssol.
Seff, må jo ha utsikt mot Lofotveggen.Regner med at Rønvik fjellet går i samme slengen?
Et strengt brev er et godt trekk, tenker dette ordner seg!Har alt forfattet et rasende leserinnlegg til lokalavisen der jeg forlanger at lyset blir slukket når jeg ikke er på jobb. Turnusen min sendte jeg som rekommandert brev til styreleder i Bodø/Glimt, så regner med at det ordner seg. Har i samme slengen bedt kommunen om å sprenge bort en kolle her borte, så vi kan få litt mer kveldssol.
Det virket! Lyset er borte!Et strengt brev er et godt trekk, tenker dette ordner seg!![]()
MinstHelvete!
Minst (2)Minst
Litt lettere panisk for de neste fire årene.Minst
Ser ut som utsikten fra en eksklusiv villa i Hollywood Hills!Det virket! Lyset er borte!
Vis vedlegget 1071653
Takker! Nyter utsikten hver dag, men er vel til sammenligning en brakke med utsikt over et veikryss i gokk.Ser ut som utsikten fra en eksklusiv villa i Hollywood Hills!
Lykken er å ha livlig fantasiTakker! Nyter utsikten hver dag, men er vel til sammenligning en brakke med utsikt over et veikryss i gokk.
Da er det på tide å lete etter noe annet som irriterer, summen av irritasjon skal til hver tid være konstant.Det virket! Lyset er borte!
Det fikset amerikanerne lett da de valgte en gulrotfarget tulling til president for de neste fire årene.Da er det på tide å lete etter noe annet som irriterer, summen av irritasjon skal til hver tid være konstant.
Sannsynligvis ikke eneste konsekvensen.Økonomer om USA-valget: Norsk økonomi vil bli hardt rammet
Etter å ha lese om konstruksjonen på ein del av dei ikoniske husa i Hollywood hills (særleg Koenig 21/22) trur eg norsk 1960-talsarkitektur med nyrenovert tak er å føretrekkja 350 dagar i året. Iallfall om huset skal stå i Bodø.Takker! Nyter utsikten hver dag, men er vel til sammenligning en brakke med utsikt over et veikryss i gokk.
Med nyrenovert tak mener du ny presenning over den gamle? Hvis så, kvalifiserer vi lett!Etter å ha lese om konstruksjonen på ein del av dei ikoniske husa i Hollywood hills (særleg Koenig 21/22) trur eg norsk 1960-talsarkitektur med nyrenovert tak er å føretrekkja 350 dagar i året. Iallfall om huset skal stå i Bodø.
Bodø vs LA skal eg ikkje uttala meg om.
Du kan jo ta eit bilete ein godværsdag og lime fast i plassen...Toskeskap og fotball slipper man ikke utenom samme hvor godt man forsøker. Mulig det skyldes at det er samme sak?
Et triks jeg lærte av en tidligere arbeidskolega var å ordne dataskjermen slik han ønsket den skulle være. Derfor skrev han med permanent tusj passordet på skjermen akkurat der dette vinduet dukket opp.
Et eksempel for din bruksbehov kan være å male områder hvor problemet er størst. Det kan se slik ut. Bare som et eksempel. Fargen sort er jo ikke noe krav.
Vis vedlegget 1071885
Det er da godt det ikke er gammel musikk som strømmer ut av høyttalerne.Heldigvis er ikke oppturene langt unna her i isødet. Ungene er lagt på lading, guttene som bedriver ballek har gitt seg for kvelden, og ny¹ musikk stømmer ut av høyttalerne.