ragwo
Mud-fi freak
Ble litt musikk også. Kan ikke bare høre på sveip.
Da må du låne meg noen subber, høyttalerne går ikke dypt nok. Dopapiret i bakgrunnen stammer fra pussing av kobberplata foran peisen. For en gangs skyld helt uskyldig.Klar for the brown note ?
mvh
KJ
Så dette er ikke en eksperimentell bassfelle.....?Da må du lne meg noen subber, høyttalerne går ikke dypt nok. Dopapiret i bakgrunnen stammer fra pussing av kobberplata foran peisen. For en gangs skyld helt uskyldig.
Er ikke sykesøster for ingenting, HMS er i høysetet!Ser du har fått med deg de viktigste verktøyene: hammer til å slå stifter gjennom tommelen og fille til å surre rundt fingeren etterpå...
Alt for avansert, jeg går for en bøtte batterivann. Vannkjøling har funket som fjell i årtier, bare se på bilene.Det kunne vera ein KJEMPEIDE å dytta Pi-en ned i ei bøtte med Fluorinert og laga eit sinnrikt system for sirkulasjon og varmeveksling?
A la Cray 2, som sikkert hadde ca like mykje professorkraft?
Har alt prøvd, og det var alt for effektivt så jeg slo det fra meg med en gang. Eneste bekymringen ved å ha den stående på høykant er at kjøleribbene løsner og forårsaker magisk blå røyk. Skal sies at jeg egentlig ikke er så veldig bekymret for varmen, ville bare teste hva som fungerer, og høykanttrikset er definitivt det beste til nå. Temperaturen gikk ned med 3-4 grader.En litt overraskende og relativ effektiv modifikasjon for å senke temp på RPi er å plassere den på vertikalt slik at luften kan passere MCU. RPi er jo også snill ved at dem trotler ned ved 80 grader for ikke selvdestruere.
Sent, når ble det sent??Snarky Puppy er ikke feil, selv om det er sent på kvelden.
Vis vedlegget 1067839
Når arvinger skal avgårde i morgen tidlig, og ikke er blitt voksne nok til å ta ansvar for sin egen forsentkomming.Sent, når ble det sent??
Man kunne jo tro at det har utløst en viss lettelse?Når arvinger skal avgårde i morgen tidlig, og ikke er blitt voksne nok til å ta ansvar for sin egen forsentkomming.
Alltid en lettelse å kunne legge seg etter ungene er ute av huset.Man kunne jo tro at det har utløst en viss lettelse?
Å legge seg eller å få ungene ut av huset?For godt?
Siste.Å legge seg eller å få ungene ut av huset?
Trives god med arvingene, så er heldigvis mange år til de forlater redet. Nå er det tid for søvn, men ikke permanent.Siste.
Nyt det mens du kan, brått er de borte...Trives god med arvingene, så er heldigvis mange år til de forlater redet. Nå er det tid for søvn, men ikke permanent.
Dette falt i smak!Norsk Grammynominasjon er ikke dagligdags. Er verdt en lytt
Vis vedlegget 1066114
åpne! nå!
Åpnet!åpne! nå!