jorwed_
Audio Arkeologen
Jeg feller en empatisk tåre for den frafalne i Nord.
Takk! Feller et par tårer selv i ren selvmedlidenhet.Jeg feller en empatisk tåre for den frafalne i Nord.
Kanskje den formerer seg etter å ha blitt bestøvet så grundig.... ;DNår mørket nå senker seg og sluddbygene kommer tett som hagl mellom haglbygene burde det bli tid til å puste liv i vinylen igjen. Dette er bare trist
Vis vedlegget 558695
Hehehe. Hvis så skjer er du den første i køen.Kanskje den formerer seg etter å ha blitt bestøvet så grundig.... ;DNår mørket nå senker seg og sluddbygene kommer tett som hagl mellom haglbygene burde det bli tid til å puste liv i vinylen igjen. Dette er bare trist
Vis vedlegget 558695
Hvis det skjer så send over en nylakket topp. Ser veldig bra ut til tross for støv.
FYI, skolisser er ikke sikringskost, og har en lei tendens til å sette seg fast i tynntarmen. Anbefaler ballastholdig kost og lett avførende middel noen dager.Et bilde etter mye tekst er alltid greit, her kommer et av en lite angrende synder som har spist opp skolissene mine, samt en del av venstre sko. Ikke akkurat hifirelatert, men det mest underholdende jeg kunne finne i farta.
Vis vedlegget 569556
Stay tuned! Mer info kommer etterhvert.
Takk for omtanken. Er et gammelt bilde, lissene ble spist for noen uker siden så de er kommet seg gjennom systemet. Veldig mye rart som har gått gjennom den bikkja der.FYI, skolisser er ikke sikringskost, og har en lei tendens til å sette seg fast i tynntarmen. Anbefaler ballastholdig kost og lett avførende middel noen dager.Et bilde etter mye tekst er alltid greit, her kommer et av en lite angrende synder som har spist opp skolissene mine, samt en del av venstre sko. Ikke akkurat hifirelatert, men det mest underholdende jeg kunne finne i farta.
Vis vedlegget 569556
Stay tuned! Mer info kommer etterhvert.
https://wagwalking.com/condition/intestinal-obstruction
Mvh
Ok, litt til før det definitivt er leggetid.Nei, nei, nei....... Det der er kjipt gjort!
Kan sannsynligvis brukes som wonderbaum, lukter røkt finér.Volvo Amason
O
Det er jo en SME-fatning, da, men den ville antakelig passe best som åpning til postkasse på hytta.....eller muligens lar den seg felle inn som i en skammel som grep....Å kjøpe enda en platespiller for å krympe platespillersamlingen er et noe ulogisk trekk. Her kommer deler av den egentlige grunnen til handelen på ebukta:
Vis vedlegget 571038
Et godt herpet armbord det det tydeligvis har gått hett for seg. En pose Cirkelkaffe til den som gjetter hva armbordet skal sitte i.
Skammelgrepet må testes ut!Det er jo en SME-fatning, da, men den ville antakelig passe best som åpning til postkasse på hytta.....eller muligens lar den seg felle inn som i en skammel som grep....Å kjøpe enda en platespiller for å krympe platespillersamlingen er et noe ulogisk trekk. Her kommer deler av den egentlige grunnen til handelen på ebukta:
Vis vedlegget 571038
Et godt herpet armbord det det tydeligvis har gått hett for seg. En pose Cirkelkaffe til den som gjetter hva armbordet skal sitte i.
mvh