ragwo
Mud-fi freak
Ser ut til at nålefanen kan byttes, men at det koster flesk. Ingen hul boronnålefane er å oppdrive, så ved fiks blir den heller ikke som original igjen. Dårlig start på kvelden det her.
Jepp, helvetes pølsefingre og mangel på koordinasjon.Auau, kjipt!
SoundSmith tar $450 pluss frakt i følge hjemmesidene deres for å bytte nålefane til boron, men da ikke hul. 4500 pluss moms blir litt mye å bruke på den, får mye moro for den prisen.Kjedelige greier! Ikke mulig å få den fikset?
Takker!Gratulere!!!
Var på tide
Nei, tror ikke det er en god idé. Kaffe skal jeg definitivt også holde meg unna. Glad jeg ikke er kirurg, det hadde ikke gått veldig bra.Kanskje ikke en ide å roe nervene med en flaske vin før montering av denne....
Takker og bukker!Gratulerer med ny PU
O
Takker! Alltid kjekt med en ny knitrespiker.Grattis med ny plog
mvh
Bilder kommer. Er ikke så mye å se, en terracottaishfarget vegg med en tv i midten og to høyttalere på hver side. Platespiller under tven, alt elektronikkræl skal gå i stereobenken.Morro å lese dine monologer
Får man et bilde av hele oppsettet også snart?
Nå bruker jeg Puffin, både av litt latskap og praktiske hensyn da jeg har litt korte kabler fra armen samt fra PH-10 til høyttalerne. Alle justeringsmulighetene til Puffin gjør den til en fantastisk liten sveitserkniv for LP. Blir mer og mer glad i den. Den låter svært bra, selv på LOMC, tyst som graven er den også. PH-10 ble slått på for fotografen. Skal kjøre en AB-test etterhvert, må bare få pløyd meg gjennom alle andre prosjekter som bør være i boks først.Bruker du Puffin og Gold Note? Hvordan er dette koblet sammen (kan ingenting om Puffin, bortsett fra hva jeg har skummet gjennom på nettsidene deres (og at de må veie 700g....)
Fortsatt fornøyd med Kii, de blir nok stående lenge.Morro å se.. kii er du happy med?
Sannsynligvis det de gjør ja, er jo en del refurbished Phantoms ute og går. Å skulle betale ca €1700 for å bytte et bulket element er vanvittig i min bok. Det er godt over halvparten av hva en ny høyttaler koster. Ikke akkurat god kundebehandling.Blir vel i mange tilfeller et kost objektiv i det.. flere merker tar jo blodpris for nye element slik at man gjerne heller kan kjøpe nytt.. men de ser vel butikk i å heller presse ut en ny enhet og ta den gamle inn og "pusse" den opp og selge som refurbished, eller enda mer utspekulert, selge den som helt ny med nytt serie nr..
Takker!Hva slags parkett har du på gulvet, den var flott , og anlegg så ikke verst ut det heller..