ragwo
Mud-fi freak
Chet på norsk fungerer godt på den blåeste mandagen i året.
Bare hyggTakket være den elskverdige hertugen av Langhus, @Evo III, kan jeg trygt forflytte armen til ønsket sted på platen, kun ved hjelp av en finger. Tusen takk!
Vis vedlegget 781377
Jepsi Pepsi! Funker som snus. Tusen takk skal du ha!Fikk du brukt loddet?
Til ære for meg???!Vasker plater for harde livet og denne dukket plutselig opp. Har ikke hørt den på årevis.
Vis vedlegget 782173
Morsomt gjenhør, til ære for @TT.
Jaha? Mulig jeg er stokk dum, blind og tonedøv, men jeg catcher ikke hva som er greia? Er det fordi jeg okke har platen?TTs hverdag, hver dag
Så artig. Ikke umulig at også han har rappet sine, men det får jeg desverre aldri svar på. Jeg har en annen type også, et annet ølmerke, det også tysk, med hjort på. Det skal benyttes neste lørdag 😉 De heter noe ala Wilfeler Jägerbrau. Jeg er ikke så god til å tyde hva set står. De har dessuten...www.hifisentralen.no
TT skrevJaha? Mulig jeg er stokk dum, blind og tonedøv, men jeg catcher ikke hva som er greia? Er det fordi jeg okke har platen?
Ja ok, men til ære for meg?TT skrev
Det albumet har ikke jeg. Eneste jeg har er et grønt et på CD. Inneholder bla Little lies. Husker ikke albumtittel. Fint album forresten
Ja, enten det eller så må jeg hente meg noe sterkt i glasset eller enda en rosa pille. Det er noen igjen, heldigvis!Ja, nei. Ganske merkelig i grunn! Her håper jeg Bloggeier kommer på banen med en skikkelig forklaring!
Du skal faktisk ikke se bort i fra at jeg velger Lasse Stefanz framfor både Fleetwood Mac og Vestbo Trio eller hva de heter. Det vil morgendagen gi svar på!Oi, her ble det liv i leiren!
Jeg får skylde på elendig hukommelse og en av mine daglige hallusinasjoner. Trodde jeg hadde både lest om, og sett bilde av denne skiva i tesalongen, og en hedersmann bør jo æres i tide og utide. Godt jeg ikke trodde det var denne skiva jeg hadde sett.
Vis vedlegget 782206
Når jeg tenker meg om tror jeg ikke den dukker opp i platebunken uansett hvor mange plater jeg vasker.
Ha ha ha ha! Priceless!Tror jeg har funnet ditt neste prosjekt, siden du ser ut til å like å justere tonearmer….
Vis vedlegget 782263
Bare å dra kortet det! Vi sees, eller mer korrekt jeg ser deg på Luksusfellen høsten 2022!Apropos tonearmsjustering, fikk veldig lyst på denne.
SME V-12 RESERVERT!
En eier og armen har kun vært montert en gang siden ny. Alt av tilbehør, verktøy og dokumentasjon hvilket gjør at dette til NM/NM. Armen er en særutgave som ble levert med Kondo internkabling til Definitive Audio/Living Voice. Selges < ½ pris...www.hifisentralen.no
Den klødde i i fingrene ja,hadde jeg bare vært Stor Hertug og ikke bare HertugApropos tonearmsjustering, fikk veldig lyst på denne.
SME V-12 RESERVERT!
En eier og armen har kun vært montert en gang siden ny. Alt av tilbehør, verktøy og dokumentasjon hvilket gjør at dette til NM/NM. Armen er en særutgave som ble levert med Kondo internkabling til Definitive Audio/Living Voice. Selges < ½ pris...www.hifisentralen.no
Jeg får klare meg med den kjipe lillebrorenApropos tonearmsjustering, fikk veldig lyst på denne.
SME V-12 RESERVERT!
Jeg sjekket saldoen, og jeg mangler nøyaktig 46500 for ha råd til armen. Nå skal det pantes! Både flasker, unger og bikkje! Sikter meg inn på Luksusfellen 2023.Bare å dra kortet det! Vi sees, eller mer korrekt jeg ser deg på Luksusfellen høsten 2022!
Som leilending i gokk ser ut til at jeg må klare meg med det uekte barnet.Jeg får klare meg med den kjipe lillebroren
Jeg mangler 35K men kunne jo redda inn en del med salg av 312SJeg sjekket saldoen, og jeg mangler nøyaktig 46500 for ha råd til armen. Nå skal det pantes! Både flasker, unger og bikkje! Sikter meg inn på Luksusfellen 2023.
Ikke hvis du selger 312S til meg. Jeg har som sagt kun 500 kr, men vil gjerne kjøpe armen din.Jeg mangler 35K men kunne jo redda inn en del med salg av 312S
Ja det hørtes lurt ut. Da mangler jeg "bare" 34500KIkke hvis du selger 312S til meg. Jeg har som sagt kun 500 kr, men vil gjerne kjøpe armen din.
Må jo være magnesium da TTKan du ikke bare kappe armrøret og skjøte inn et 15mm kobberrør? Araldit er fine saker!
Ok da, men kobberrør er mer tilgjengelig og Araldit sitter dårlig på mgnesiumMå jo være magnesium da TT
Ok da, men kobberrør er mer tilgjengelig og Araldit sitter dårlig på mgnesium
Tja, hvem vet hva min SCHME V er laget av, sannsynligvis bunnskrapet fra gryta til et smelteverk i Malaysia.Må jo være magnesium da TT
Aner ikke, men sannsynligvis betraktelig mindre enn nå. Prisene har gått helt av skaftet på SME-armer. Gikk nettopp en Oraclespiller med V-arm for 40k, ble solgt sist i 2018 for 25.Hva kostet den ny for 10 år siden? V-12’n
Ikke dumt du! Hertugen har garantert ikke en så sliten versjon av skiva.
Som Hertug har han vel en Mint versjon av denneGull d
Ikke dumt du! Hertugen har garantert ikke en så sliten versjon av skiva.
Sannsynligvis mer enn en også, men tror han trenger en shabby chic-versjon for å komplettere samlingen.Som Hertug har han vel en Mint versjon av denne