Finnea ikke tålmodighet her! Alle harde pakker skal øyeblikkelig fotograferes og legges ut her!!Patience my friend.
Finnea ikke tålmodighet her! Alle harde pakker skal øyeblikkelig fotograferes og legges ut her!!Patience my friend.
Hva skjer? Im nått pasient lengerPatience my friend.
Sørgelig at du skal være så uheldig da. Ser jo forresten nå at den armen er riktig for spilleren, ifht den andre. Håper du/dere finner ut av det og at det er en enkel fiks. Lykke til!Et lager lurker sannsynligvis. Skade under frakt eller mine pølsefingre. Fjerndiagnostisering fra USA tar tid. Hifidepresjon startet, kuren er fortregning og hussysler nevnt i din tråd. Ser dog bra ut på avstand. Gidder ikke å finstille plassering eller teste armen før jeg før svar fra reparatør.
Vis vedlegget 790925
Enkleste fiks er sannsynligvis å sette bort sjekk og eventuell reparasjon. Tror sjansen er stor for at armen får enda en tur over dammen. Tør ikke tenke på karbonavtrykket når den endelig er på plass igjen.Sørgelig at du skal være så uheldig da. Ser jo forresten nå at den armen er riktig for spilleren, ifht den andre. Håper du/dere finner ut av det og at det er en enkel fiks. Lykke til!
Glem det med karbonavtrykk. Tenk på all den snøen vi slipper å måke!Enkleste fiks er sannsynligvis å sette bort sjekk og eventuell reparasjon. Tror sjansen er stor for at armen får enda en tur over dammen. Tør ikke tenke på karbonavtrykket når den endelig er på plass igjen.
Jepp, er et av de vertikale der pinnen har alt for mye spillerom til rådighet, selv om pinnen og låseskruen sitter fast. Er visst ikke bare å løsne låseskruen og tighte pinnen, finjusteringen gjøres med 1/64 omdreining og strammingen av låseskruen påvirker også pinnen. Får enda mer respekt for jobben og forståelse for at dette har tatt tid å fikse. Kjedelig at det kødder seg nå. Reparatøren sier han kanskje har en gjør det selv-fiks som ikke involverer pinneløsning. Muligens en magisk trylleformel eller liknende. Ser ikke helt hvordan jeg skal greie å unngå retur til junaiten.Er det kulelager som er problemet?
Hvordan går det med verdens mest bereiste tonearm? Ser ut som ventesrm fremdeles er i bruk..Litt Leonard Cohen på kvelden er aldri feil.
Vis vedlegget 791868
Tja, det løse lageret er fortsatt løst, har ikke fått noen løsning fra reparatør men håper det løser seg til slutt. Forøvrig fornøyd med bruk av ordet løs med avarter i forrige setning.Hvordan går det med verdens mest bereiste tonearm? Ser ut som ventesrm fremdeles er i bruk..
Tja, bastarden låter bra og det hadde vært moro å greie og fikse den. 309 mangler strengt tatt bare en ny motvekt og litt lodding for å være tilbake til spec. Ikke like spennende prosjekt.Hvorfor bruker du den kinesiske bastarden/kjøteren istedenfor the real thing; SME 309?
Det kan hende. Tviler på at SME har sitt eget magnesiumstøperi i bakgården, så jobben er nok outsourcet. Enten har noen fått tilgang til støpeformene til SME eller så har noen forsynt seg av under produksjonen. Du har tilfeldigvis ikke liggende en dings som skiller mellom aluminium og magnesium? Er et ikkemagnetisk materiale.Tror ikke materialvalget i kineseren holder samme kvalitet som i engelskmannen. En SME magnesiumarm kan man trø på uten at den knekker, sier SME. Mæn ka det har å si for lyden vet ikke æ.
Tipper en vekt er dingsen som kan avgjøre om det er aluminium eller magnesiumDet kan hende. Tviler på at SME har sitt eget magnesiumstøperi i bakgården, så jobben er nok outsourcet. Enten har noen fått tilgang til støpeformene til SME eller så har noen forsynt seg av under produksjonen. Du har tilfeldigvis ikke liggende en dings som skiller mellom aluminium og magnesium? Er et ikkemagnetisk materiale.
Ikke dum du! Har dessverre lite tilgang på ekte vare. Får fri til noen her på forumet.Tipper en vekt er dingsen som kan avgjøre om det er aluminium eller magnesium
Nei jeg er ikke like dum som jeg ser ut Men det finnes vel et sted der SME oppgir vekten på hele saken og da kan du jo sammenligne. Magnesium er ca 30% lettere om jeg hysker rettTror dette skal gå greit.
Vis vedlegget 792405
Famous last words.
Dessverre får jeg ikke gjort noe i kveld da sykepleierskeuniformen kaller.
Ikke dum du! Har dessverre lite tilgang på ekte vare. Får fri til noen her på forumet.
Fikk rare bilder i hodet. (Ja jeg er forutinntatt)sykepleierskeuniformen
I følge instruksjonsboka skal den veie 720g. Da blir det morgendagens dont å samle delene på kjøkkenvekta. Ble plutselig litt spent nå!Nei jeg er ikke like dum som jeg ser ut Men det finnes vel et sted der SME oppgir vekten på hele saken og da kan du jo sammenligne. Magnesium er ca 30% lettere om jeg hysker rett
Se der ja. Husk å skifte til "sivilt" før du veier.I følge instruksjonsboka skal den veie 720g. Da blir det morgendagens dont å samle delene på kjøkkenvekta. Ble plutselig litt spent nå!
Jepp, akkurat slik jeg møter opp på nattevakt. Skremmer vannet av de pasientene som er våkne. De lager ikke en lyd gjennom hele natta etter å ha møtt meg slik. Behagelig for meg og svært traumatiserende for pasientene. Reaksjonen altså, ikke påkledningen. Sliter fortsatt med å gå i høye hæler.
Gode ting skjer i Skottland i kveld!Hva er det som skjer i Skottland?
Utrolig bra gjort av laget!! De fortjener virkelig å ha kommet så langt som de har i denne ligaen!Heia Glimt!