ragwo
Mud-fi freak
Papp fungerer. Prisene er definitivt ikke ublue.Pappmal? De er billige, synes jeg.
Papp fungerer. Prisene er definitivt ikke ublue.Pappmal? De er billige, synes jeg.
Flott at det går fremover med "prosjekt ventearm". Venter i spenning på hvordan dette blir etterhvertTusen takk for et hyggelig overraskelsesbesøk av @helarn, og tusen takk for at du tok med deg diverse maler så jeg forhåpentligvis kommer i mål med prosjekt armbord. Det setter jeg stor pris på!
Ikke hold pusten. Dette tar laaang tid kjenner jeg meg selv rett.Flott at det går fremover med "prosjekt ventearm". Venter i spenning på hvordan dette blir etterhvert
Sådanne kroppsfunksjoner får jeg mer enn nok av på jobb, prøver derfor å holde meg på matten på fritiden. Peder af Ugglas skal sjekkes ut, takk for tipset!Må bortpå spilleren her også, for å se om kabelen skal døttes opp i røret.
Fint at det ikke er kroppsfunksjoner som medfører kabel ut av røret som kritiseres.
Hele listen til Sundstøl er lastet inn på spillelisten, og så kom jeg til å tenke på Peder af Ugglas.
Er han i samlingen @ragwo ?
mvh
Tror du lider av dementes vulgaris gigantis med en s!Med kirurgisk presisjon har jeg nennsomt og svært forsiktig stappa kablene tilbake i røret uten større skader på utstyret. Loudnesskurven er dessverre borte, men Scaniaen ser mer ryddig ut. Bilder kommer!
Finere? Hva da? Skjønner ikke hva du snakker om. Litt dårlig hukommelse her i leiren, beklager.Se der ja, det ble mye finere, det er du vel enig i?
Da må jeg få tak i runde muttere, noe som gjør jobben enda vanskeligere. Var med nød og neppe jeg fikk festa Scaniaen uten å kverke nåla. Har kontaktet forrige eier og spurt pent om han har nålefanecoveret liggende i en skuff. Overraskende nok svarte han kjapt at det trodde han at han hadde. Er over halvannet år siden jeg kjøpte pickupen, har bare ikke fått somla meg til å få den ut av emballasjen før nå.Du må nok snu skruene før han der blir fornøyd, trur eg.
Pr nå har jeg ingen umiddelbare planer om det, men jeg skal selvfølgelig vinke til deg for harde livet hvis jeg tenker å selge. Planlegger du ny arm til SL-1200?Gi meg et vink om du selger den 309 armen
Si ikke det! Får jeg SCME V til å fungere knirkefritt har jeg stengt tatt ikke bruk for 309en. Har forøvrig funnet en fjærmaker i Sveits som kanskje kan fikse biffen.Ragwo kan fremstilles som dum, i egne øyne, men så dum er han nok ikke.
Planen det jaPr nå har jeg ingen umiddelbare planer om det, men jeg skal selvfølgelig vinke til deg for harde livet hvis jeg tenker å selge. Planlegger du ny arm til SL-1200?
Det er nok detEr ikke det sant, Hertug Evo?
Er jo noe slikt du burde haPlanen det ja
For en Hertugen? Jeg er sjokkert! 309 er jo en arm for allmuen!Sant nok,men en 309 duger nok fint
Takk for tipset. Skal finne fram skyvelæret og finne ut nøyaktig hvor mye som mangler mellom matten og tallerkenen.Til Ellam kjøpte jeg ark med 0.5 mm tykk gummipakning, og burde fungere greit som underlag. Hvor stor/høy er leppa?