Hepp, hepp!
Store ting skjer i heimen!
Nr 1: Jeg har fått pakke.
Prøvde å få bikkja til å inspisere pakken som en annen hund her på sentralen, men bikkja mi egner seg dessverre ikke som inspisient. Bildet er i kjent stil ute av fokus
Videre oppakking avslører noe som kan se ut som om det kommer fra filmen Frost sin merch.
Så feil kan man ta.
Det er selvfølgelig en eksklusiv dagkrem! Jeg har i noen uker nå kjent at huden i ansiktet blir tørr og føles gammel av luftkvaliteten på jobb. Da var det selvfølgelig intet annet alternativ enn å bestille en egnet krem på interweben.
Hmm, ser ut til at Devialet har fått enda et bein å stå på. Devialet Phantom krem? Snakk om å skvise mest mulig ut av merkevaren.
Jeg skrur opp lokket på boksen og finner dette
Ikke mye krem dessverre. Ser ut til at Devialet har sendt meg en elektrisk dings i stedet for dagkremen jeg bestilte. Ja ja, jeg kan nok til nød leve med en elektronisk kremboks. Så viser det seg at boksen faktisk gjør noe mer enn å imitere en dagkremboks, den kan også styre volumet på mine to Phantom! Snakk om kinderegg!
Slik ble Remote presentert for noe over ett år siden
Slik ble den.
Heldigvis har ikke Devialet senket prisen på krukka, kun fjernet funksjoner. 1600 kr for en volumkontroll er vel helt streit? Tja, jeg vet ikke helt. Kvalitetsfølelsen er svært god men veier dessverre ikke helt opp for alle funksjonene som ble fjernet på veien til ferdig produkt. Hadde det ikke vært for at jeg var så heldig at jeg slapp å betale for volumkontrollen ville den nok ikke havnet på bordet mitt. Kjekk sak men definitivt ikke verdt 1600 kr.