Første serieproduserte servokontrollerte strikksnurre er i hus; Sony TTS 3000a med tilhørende PUA 237 tonearm påmontert en Shure V15 type II med original, og sannsynligvis utslitt, stift.
Skal i følge fanklubben på nettet låte feiende flott. I mine øyne er den hvertfall svært pen. Lyden kan jeg si lite om, da reima var gått i oppløsning og erstatningen er sendt fra Tyskland på et halt esel med artroser rund baut. Mens jeg venter på eselet, kan allmuen underholdes med noen flere bilder.
Gummimatten var også MIA, så til ære for fotografen stilte SP10ens velvillig opp. Skikkelig tjukkasmatte som ikke kler spilleren ser jeg nå. 3 mm ser ut til å være bedre visuell match.
Veldig greit at det er a-versjonen av drivverket, da høyre bakre del av drivverket er avtakbart for å lettere kunne montere 9" tonearmer.
Spilleren har selvfølgelig fått navn. Barnet heter Sonny the Sony. Blir spennende å høre hvordan han låter i forhold til Gerrard og Tore. Strikk vs mellomhjul vs direktedrevet. Greit å ha et bein i alle leire, helgardering er herlig.