Bare å kjøre på. Jeg blir gjerne kunde nr 1.Det er kanskje på tide noen tar opp arven etter Martin Brenner (vinylista) - og produserer noen Plinth. Nesten så man får lyst til å kjøpe en tykkelseshøvel og få tak på noen fine materialer.
|
Bare å kjøre på. Jeg blir gjerne kunde nr 1.Det er kanskje på tide noen tar opp arven etter Martin Brenner (vinylista) - og produserer noen Plinth. Nesten så man får lyst til å kjøpe en tykkelseshøvel og få tak på noen fine materialer.
Jeg trenger flere plinths så du blir ikke arbeidsledig, vær du trygg.Nåja.
Ikke Technics men fra samme land.Technics skrammel![]()
Japansk vaskemaskin?Ikke Technics men fra samme land.
God påske til deg også!O’no!!!!
Påsk!![]()
Får håpe du får med en eske fyrstikk når den kommer..italia.. Kunne vært værre.. Har en pakke som må overnatte noen dager i HARSTAD(!!!) pga påskeferie og PostNord's udugelighet..![]()
Den er faktisk satt opp med levering på Tortag.. så fyrtikk må følgeFår håpe du får med en eske fyrstikk når den kommer..
Takker! Forhåpentligvis låter den bra også.Fin spiller.
Takker og bukker! Like spent selv. Forhåpentligvis går den jevnt, hvis ikke må det byttes komponenter i motorstyringen.Veldig pen sak! Spent på lytteinntrykk..![]()
Hehehe. Kjenner ingensteds at jeg mangler noe slikt. Blir alt for mye manuelt arbeid.Nå mangler det bare en sveive gramofon![]()
![]()
Pent, men jeg foretrekker rette hjørner og mindre high gloss til Gerrard.
Pen snurre.. og de er ikke så ille å se på de der Q acoustics sakene heller..
Takker!Pen snurre.. og de er ikke så ille å se på de der Q acoustics sakene heller..![]()
DemperingerTo oppgraderinger i ett bilde!
Vis vedlegget 809899
Snutebilen leverer fortsatt over all forventning. Audio Technica vet hva de holder på med.
HmmmOrtofon Cadenza Red og Rondo Bronze selges!
Drømmer om en Technics sl 1200 /1210 G i et tilpasset plinth, finnes slikt kommersielt mon tro, eller må man få noen til å lage et på bestilling.. Hmm.. Kanskje to til og med og en hi fi mixer /rotary i tilsvarende plinth, det hadde vært noe for en "ex dj gone hi fi" ..Jeg trenger flere plinths så du blir ikke arbeidsledig, vær du trygg.
Er det dette du er ute etter?Drømmer om en Technics sl 1200 /1210 G i et tilpasset plinth, finnes slikt kommersielt mon tro, eller må man få noen til å lage et på bestilling.. Hmm.. Kanskje to til og med og en hi fi mixer /rotary i tilsvarende plinth, det hadde vært noe for en "ex dj gone hi fi" ..
Og platestrammer! Aner ikke om jeg hører forskjell, har ikke drevet med kritisk lytting. Skjeve plater blir hvertfall litt flatere med strammeren.Demperinger![]()
Har sett disse «in the wood» og synes de gjorde seg på 1200. Har vurdert en slik på 2’ern som står i hjørnet i stuaSette en trekasse på en 1200 er blasfemi![]()
Stereofil har et ok tilbud på SL1200G akkurat nå. Er fristet selvDrømmer om en Technics sl 1200 /1210 G i et tilpasset plinth, finnes slikt kommersielt mon tro, eller må man få noen til å lage et på bestilling.. Hmm.. Kanskje to til og med og en hi fi mixer /rotary i tilsvarende plinth, det hadde vært noe for en "ex dj gone hi fi" ..
Har en selv til skjeve platerOg platestrammer! Aner ikke om jeg hører forskjell, har ikke drevet med kritisk lytting. Skjeve plater blir hvertfall litt flatere med strammeren.
Ehh, hvorfor det?Sette en trekasse på en 1200 er blasfemi![]()
Noe sånt jaEr det dette du er ute etter?
Vis vedlegget 809935
Noe såntDrømmer om en Technics sl 1200 /1210 G i et tilpasset plinth, finnes slikt kommersielt mon tro, eller må man få noen til å lage et på bestilling.. Hmm.. Kanskje to til og med og en hi fi mixer /rotary i tilsvarende plinth, det hadde vært noe for en "ex dj gone hi fi" ..