PlinthNoe sånt ja
Fordi det er stygtEhh, hvorfor det? .
Er en grunn til at jeg bare samler og ikke drikker.Ja, takk for i går kveld. Den (de ?) whiskyen(e) gjorde nok at jeg fikk en litt bratt kurve på slutten." Man lærer aldri", sa Ola Dunk.
Jepp, stramt skal det være! Prisen på det drivverket er dessverre også ganske stram. Langt utenfor min rekkevidde.Her er det stramme fine linjer og det er bare helt FLOTT. Vis vedlegget 810005
Jeg? Aldri. Jeg er frommere enn påskelammet og mer skinnhellig enn Jan Hanvold.Nåja, du har vel vært ute en vinterkveld, du også?
Hey, dårlig for businessen å rakke ned på salgskonseptet vårt! RULSCH kommer til å bli en knakende suksess, knotteplast eller ei.Det der ser perverst ut! Et overherpa headshell og knotter som underlag for det sorte gullet?!
Sonyen heter Sonny. Trodde lærerstanden hadde bedre navnehukommelse enn som så. Jeg ordner navneskilt til neste visitas.Én n i Sonny, hvis det ikke gjelder Sonny and Cher eller Sonny Liston. Shure V15 var top notch før i tida. Jeg har en sånn sjøl i en SME 3-arm. Gode greier.
Må være fordi du ha opplevd/overlevd 1968.Hukommelse? Jeg?
Bli´r nødt å spørre...... Gullforgylte skruer...... hva annet går det og forgylle med???.... Sølv??Må jobbe litt med det visuelle uttrykket. Gullforgylte skruer
Gammel lærer du også? Ikke mange centiliterne før jeg trekker krenketkortet og tar meg litt smør på flesk.Bli´r nødt å spørre...... Gullforgylte skruer...... hva annet går det og forgylle med???.... Sølv??
+1Ondsinnet, er du.
Ikke sikkert, men bli´r nokk veldig vakkert set fra sidenDersom han prøver med platestrammer kommer piggene i gjennom plata
Platestrammeren skal festes ca slik for å utnytte dens ekstreme vibrasjonsabsorberende egenskaper.Altså helt uten understøtning (nesten) av platen??
Ikke prøv med en platestrammer nå
Alt for enkelt og effektivt! Ikke noe for meg.
Jeg vet. Mangler bare 20000 kr så er jeg der. Har du noe jeg kan selge?Her er det bare å slå til denne ligger på brukten, du kan tilog med lure inn en ekstra arm.
Vis vedlegget 810081
Jeg er bare en kløpper på å bruke andres penger. Mine går jo til lån, mat, klær, piker, vin og sang.Du er nok rikere en meg , du som stor handler fra det store utland i tide og u tide , så det så.
Betalt med kredittkort. Som sagt, andres penger.Og hotellopphold....