Holder å ha den i rett munn, ikke akkurat hjernekirurgi dette her.Tunga beint i munnen så går dette så bra.
Hehehe. Har aldri hørt om stedet. Kun 1000 km med bil hjemmefra i følge Google maps.Du burde vel muligens kjent igjen dette er nemelig Skarsvåg
Sant. Sarnafil tåler alt til den begynner å lekke i sveiser.Vanne taket har jeg aldri hørt om. Sarnafil tåler alt!
Det var særdeles kryptisk, jeg trenger å få det oversatt til mitt intelligensnivå.Da er det jo kveld, men det skjer ikke mens du er oppe og går.
Tja. Tror ikke mine fjærlette dansetrinn i høyden gjør mye forskjell. Blir heldigvis en regning av betydelig størrelse etterhvert. Jeg gleder meg, ikke.Hvis du ikke er oppe og går på taket vil det vel helst gå bra?
Skulle tatt seg ut. Dessverre ikke mye reklamasjonsrett på over 20 år gammelt tak.Har du fraskrevet deg reklamasjonsretten for å gjøre en "god deal"?
Tusen takk for tilbudet! Har satt Nordland Tak på saken.20 år? Flate tak er naturstridig, men jeg kan hjelpe deg hvis behovet er der. Sikkert et lim som funker, polyuretan gjør de fleste jobber.
Her har fokus gått fra vosj vosj til drypp drypp. Når taket er tett blir det nok tid til hifinevrosene igjen. Stay tuned!Så du har fått tak på det da?
Men hvordan går det med sp 10 ene da , det ble vel bare ulyd.
Joda, men dårlig isolering sørger for tilstrekkelig varmelekkasje så snøen smelter.Men er det ikke snø bygger hos deg nå .
Bruker T. Dybdahls falsettepos som spacer for å løfte chassis en smule så jeg ikke polerer knappene.Og du beskylder meg for å komme med kryptiske utsagn?
For all del, har hørt mye på the National Bank. Men oktobermusikk i april blir litt feil i mine ører. Har forøvrig rippet alle CDene, så hvis suget etter silkemyk falsett blir for stort er det fortsatt muligheter selv om CDen er indisponert.Nuvel. Han er ikke det verste jeg vet så her snakker vi vel misbruk, i lav grad riktignok.
Jepp, men det har jeg hatt siden han ankom. ART9 sto på Tore tidligere.Har du fått snutebil på Gerrard ???
Bukker og neier. Begynner å kjenne litt til innsiden av spilleren, men kun det som ikke er særlig avansert. Er et ormebol av printbrett for å snurre i rett hastighet. Hvis noe ryker der er jeg på tynt vann/dyp is.Bra jobba med den derre spilleren. Tore?
Du begynner vel å få rutine i faget?
Den versjonen som virker!Så bra! Hvilken versjon er dette?