Vet ikke helt hvor krysningspunktet mellom blakkhet og lykke er, men en skarve sykepleierske vil sannsynligvis vÊre mer blakk enn lykkelig med en sÄdan pickup. Spesielt hvis man har sjefens meninger om saken i mente.
Vet ikke helt hvor krysningspunktet mellom blakkhet og lykke er, men en skarve sykepleierske vil sannsynligvis vÊre mer blakk enn lykkelig med en sÄdan pickup. Spesielt hvis man har sjefens meninger om saken i mente.
NĂ„ er det bare Hertuger som kan stille med Benz Micro og pimpa 301 i plinth med Piano finish.
Oi, det er utrolig snilt av deg! Hadde vÊrt veldig moro Ä prÞve, sÄ det takker jeg selvfÞlgelig ja til.Jeg har liggende en 103 som er flytta i over i ett metallhus hvis du vil lÄne! Billigere blir det ikke.
Ikke akkurat sikker pÄ, hva du mener med "vater" ut fra det bilde......I natt innsÄ jeg at jeg bÞr ta vinylnevrosene ett hakk videre og dra fram usb-mikroskopet fra glemselen. VTA blir jo neppe rett pÄ ÞyemÄl, og noe slikt hadde vÊrt flott Ä fÄ til.
Vis vedlegget 810600
Skulle gjerne fÄtt tak i programvaren som tryller fram en gradskive on the fly. Tips om slikt mottas med stor takk! Eneste jeg har fÄtt til til nÄ er dette:
Vis vedlegget 810604
Ikke akkurat i vater, men nesten i fokus. Det er rom for forbedring altsÄ.
Tenkte mest pÄ bildet, ikke nÄla. Blir nok mer nerding med usb-mikroskopet etterhvert, tenker Ä finstille snutebilen pÄ Gerrard.Ikke akkurat sikker pÄ, hva du mener med "vater" ut fra det bilde......
ForhÄpentlig ikke nÄlen. Den skal som set pÄ bilde helde ca. 20 grader bakut![]()
Papp slott?Hva skal du med de pappeskene?
You know me so well!Det blir vel bilde serie i 10 deler dette da , med mye synsing.![]()
![]()
![]()
![]()
Kler kun pÄ heklastrÞmper. Blir alt for tett lyd av slikt som er vevd.Har du husket Ä kle pÄ armen.![]()
To spillere? Er det noe "ekte" stereo, det her? Med en plate for hver kanal?
MÄ litt mer til for Ä drikke disse spillerne pene. Synes forÞvrig jeg var effektiv denne gangen. Kun to poster fÞr hÞna kom ut av egget.Steike nÄ ble jeg misunnelig der rÞk natte sÞvnen. Og mÄ dÞyve det med en kald pils eller to.![]()
![]()
![]()
En blir solgt som delespiller med litt slitent lager, andre blir solgt som et lett oppussingsprosjekt, evt blir den tidtrÞyte for meg nÄr sommeren er over.Hva har du for planner med disse to.????
Aner ikke, mulig jeg var litt uklar i bruken av entall og flertall da jeg fortalte henne at noe var pÄ vei.à hva sier fruen (sjefen) nÄ som hun mÄ se 5 spillere pÄ benken.![]()
![]()
![]()
Sannsynligvis bodd i en bungalow pÄ en indonesisk strand. Spillerne er veldig jevn eiret, sÄ looken er faktisk litt morsom. Med et betongplinth hadde det blitt skikkelig kult. Kanskje mitt neste prosjekt?Liker finishen. Som Millennium Falcon omtrent. Har de bodd i et bÄthus?
Ingen dum idé. Veldig greit at de ikke tok knekken pÄ strÞmforsyningen, ja. NÄ blir det rensing og oppsmÞring av lagrene, samt transplantasjon til Tore. Godt Ä ha noe Ä gjÞre i finvÊret.^Betong, eller syrefast stÄl, litt blÄtonet av sveising.
Kjekt at de fungerer!
Takker og bukker!Gratulerer med masse SP10 !
De to der ser ut som de kommer fra en beach disco.
Sier litt om kvaliteten hvis de fremdeles funker som de skal.
MĂ„lingene av hastighet er ivhertfall ok, samme som min Mk2.
Spennende
Frekke mannen. Jeg vanner taket, er redd for at sarnafilen blir for tÞrr. Subene mÄ dessverre vente.Hvor fÄr du tak i alt dette, stygge?
I rest my case.
NĂ„r skal vi jobbe ferdig md subene mine, de pene?