ragwo
Mud-fi freak
Duggfriske lager skal visst være det beste!Disse har da ligget ute i regnet og morgenduggen? Særdeles interessant.
Jepp, har hørt det er perfekt balansetrening for de over 40.
Duggfriske lager skal visst være det beste!Disse har da ligget ute i regnet og morgenduggen? Særdeles interessant.
Jepp, har hørt det er perfekt balansetrening for de over 40.
Sendte masemail i går, får se hva jeg får til svar. Har ikke hørt en lyd siden slutten av mai, og da hadde han ikke hatt tid til å se noe mer på armen.Noen oppdatering ang Technicsarmen eller er den allerede på de evige jaktmarker?
Takk for tipset! Skal låne henne et øre i kveld.Kanskje denne kan falle i smak? Vis vedlegget 836964
Takk! God helg til deg også!Godt jobba, Ragwo! Fekk jaggu lyst på reker eg også Eg vert å feire med grillmat! Ha ei god helg!
Solbleket? Kalles patina!Ser ut til at plintet er en aning solbleket eller tar jeg feil?
BeklagerSolbleket? Kalles patina!
Toppen skal uansett bort. Finért sponplate er ikke det beste for lyden.
Ingenting å beklage, liker at folk kaller en spade for en spade. Var forsøk på en spøk.Beklager
Takker! Dette har vært et kjapt prosjekt sammenlignet med andre platespillerrelaterte påfunn. Kun et normalt svangerskap siden jeg fikk armen i hus. A baby is (re)born! Nå er det "bare" å fikse arm nummer to. Regner med at jeg greier å kødde noe til så det tar lengre tid enn forventet. Nå venter jeg på en links M8 1,25 mutter for å enklere løsne akslingen til lageret. Akslingen må løsnes for å justere startpunktet til antiskatefjæren. Bare å ikke overstramme denne gangen.Jeg er imponert over innsatsen - og et par velspillende SCHME er vel fortjent !
Takker og bukker! Moro når hobbymekkingen ikke ender i en total katastrofe. Selv Chet ser ut til å trives i dens nærvær.bra jobba med den armen, ragwo.
Takk!Ble bra dette Godt jobba
mvh
Da satser vi på at de går videre og trekker RM!! Jeg skal ha kaffen klar til deg etter du har overvært et tosifret hjemmetap i regnet. Litt musikk kan det også bli.og så får vi satse på at glimt tar seg til gruppespillet i cl.
lenge siden vi har hatt et norsk lag der nå.
og hvis de trekker real madrid, så tar jeg turen nordover!