ragwo
Mud-fi freak
Bleke manneben i solnedgangen.
Kona ble værsjuk så vi flyttet Bodø til Danmark for et par uker. Tror det kalles ferie.Mulig jeg er helt på jordet eller vidda, men er det ikke midnattsol på disse tider og da går vel ikke solen ned eller bor du så langt sør i Bodø at den gjør det på denne tiden?
Ah, det forklarer hvorfor det er så få "bjerge" på bildet. . Du får hilse @HasseBasse om du se ham. Han kjører rundt i en liten blå bil uten tak.Kona ble værsjuk så vi flyttet Bodø til Danmark for et par uker. Tror det kalles ferie.
Hehe! Nå har jeg et par 17 åringer fra Bodø her i regnet i Oslo, og får bilder av folk som koser seg i fiinværet i byen dinKona ble værsjuk så vi flyttet Bodø til Danmark for et par uker. Tror det kalles ferie.
Her er det lett orkan og 16 grader. Har logget ut fra sosiale medier for noen år siden, så jeg slipper heldigvis slike bilderHehe! Nå har jeg et par 17 åringer fra Bodø her i regnet i Oslo, og får bilder av folk som koser seg i fiinværet i byen din
Fortwo eller Forfour?Nei desverre (fin, den barnebilen der).
Smart´en er mye (smart) med allt i elektronikk som 2-trins setevarme, klimaanlegg, elektrisk tak og vinduer,
paddleshift, ABS, ESP, airbags i front og seter og allt i sensorer; crash, Steering angle, G-force sidevers og bla bla bla men.........
den er IKKE amfibiebil
EDIT: og den er da for faen SVART
Da må du kjøpe deg et par B&O beogram 4000 - så du har noe å skru påKona ble værsjuk så vi flyttet Bodø til Danmark for et par uker. Tror det kalles ferie.
Saumfarer danelandet for vræka SCHME V. Kan jo ikke gjøre det enkelt for meg selv!Da må du kjøpe deg et par B&O beogram 4000 - så du har noe å skru på
Da jeg har ti tommeltotter er det greit å ha litt ekstra tilfelle blundere og annet som kommer til å oppstå. Det store spørsmålet er om de bestilte tilsvarer originalen.Burde ha en fjær eller to å gå på der.......
Plinth i plinth blir litt som fugl i fugl, bare ikke. Et funksjonelt men stygt plinth laget slik at det passer oppi den pene men noe dysfunksjonelle spon- og finérkassa. Dog må topplaten legges litt arbeid i, den skal jo tross alt synes. Spon er ikke helt akustisk dødt synes jeg å huske, så jo mindre som kan synge med, jo bedre er det.Nok sproing for et helt liv.
Forøvrig gikk jeg i surr i antall plint oppi her. Plintiplintiplint?
Takk, kan ikke klage på den nei. Godt å ha trekvart omdreining fritt utsyn til tåka og regnet. Når sola kommer får jeg tunnelsyn og ser kun pilsen på bordet.Flott utsikt du har!