jorwed_
Audio Arkeologen
Eller er det Tollen som ikke har sluppet den ennå? De må jo begynne å bli mistenksomme på armen etter hvert… ;o)
Jepp, deres veier er uransakelige, og uforståelige.Posten ass
Hehehe. Dette er et eBaykjøp fra Østerrike med noe skrot som kan bli et lite sideprosjekt en ettermiddag. Bare veldig nysgjerrig på hvor dårlig tilstanden er, så helt forferdelig ut på bilder. Sannsynligvis ikke reddbart.Eller er det Tollen som ikke har sluppet den ennå? De må jo begynne å bli mistenksomme på armen etter hvert… ;o)
Kun vakuum i toppetasjen. Får holde inntil videre.Har du ingen spillere med vakuum?
Har du justert tonearmen igjen?
Har vekt. Ser på strammer nå, da vekta ikke fungerte helt - må nok opp i vektklassen som du har på bildet overSå til det store platevektspørsmålet. Skal jeg gå for rå vekt eller stramming?
Dette
Vis vedlegget 802284
Vs dette
Vis vedlegget 802287
Ikke ta med toleransen til lageret i regnestykket.
Som vanlig - vi vil ha bilder av skrapetSannelig jeg sier deg, postens veier er uransakelige.
Vis vedlegget 802474
Helt ut av det blå har skrotet fra Østerrike dukket opp hos min lokale pakkepusher. Moro!
Det skal holde hardt.Spørs om du rekker hentefristen....
Tispe kan du være selvKarma er en tispe.
Så pakk nå opp da!!! Går tregt oppi nord!Oi, ingen gamingstol, men noe betydelig verre.
Vis vedlegget 802597
Hva kan det være?
Vis vedlegget 802598
Ja nå har vi ventet i flere minutter alt! Ufint!Skal holde oss lenge på pinebenken eller
Du vet hva det er så om fem minuter forteller du oss hva det . X570 forteller at det er fra deg.Rip it!
Må være lov, det. Utrolig pen, den der!!Jeg bryter sammen og innrømmer det. Jeg synes gamle mellomhjulsspillere er skikkelig kule. Er det lov å si for en DD-mann?
Vis vedlegget 802662
Vis vedlegget 802663