En sånn vil jeg også haPapp
Vis vedlegget 1033801
Bobleplast
Vis vedlegget 1033802
Manneskrin
Vis vedlegget 1033804
Vis vedlegget 1033805
Perfekt gave fra far til far!
Ligger noen ute på eBay, ellers går det jevnt og trutt slike på japansk Yahoo. Buyee er en finfin proxytjeneste, From Japan likeså.En sånn vil jeg også ha
Ingen som skal komme å si at vi ikke har viktige ting på hjerteOppdatering til ære for @Vinyl-mannen © 2.edition.
Den nordnorske sommeren er tilbake og ungen har søkt tilflukt i sitt lune rede. Vurderer å bygge tak til stakkaren.
Vis vedlegget 1034425
Snorkel er obligatorisk når man bestiger en landeveissykkel i Bodø. Derfor henger min trygt i taket i boden.Jeg så at de syklet oppi der i dag, dvs. det var så mye vann på linsa at det var så vidt at det gikk an å se at de syklet.
Litt bekymret for hva som kan skje den dagen junior kommer seg opp påFinværet fortsetter og hjemmets fire vegger/kvister er beste sted å oppholde seg. Mulig en tarp hadde vært fint?
Vis vedlegget 1034699
Har kjøpt et par slike til ungen. Bør være godt nok?Litt bekymret for hva som kan skje den dagen junior kommer seg opp på
kanten, langt ned. Som HMS ansvarlig, burde ikke du gjøre noen tiltak?
Litt lettvint løsning,ungen er jo altfor liten til å ha vingene på ryggen.Har kjøpt et par slike til ungen. Bør være godt nok?
Vis vedlegget 1034700
Modellen fulgte ikke med, tross alt snakk om Temu.
Da må jeg harke opp litt ekstra cash så modellen følger med.Litt lettvint løsning,ungen er jo altfor liten til å ha vingene på ryggen.
Du er en modig mann......Litt kokkelering mens man venter på noen hundre elektrolyttkondnsatorer fra Mouser:
Hva kan gjøre en glimrende budsjettpickup enda bedre¹?
En klump eloksert aluminium fra Store Britannia! Klumpen sees her til høyre for den glimrende budsjettpickupen.
Vis vedlegget 1034762
Oppskriften er enkel. (Her nynnes gjerne kjenningsmelodien til fjernsynskjøkkenet)
Fjern klistremerket på toppen av den allerede glimrende budsjettpickupen; slik:
Vis vedlegget 1034764
Nyt resultatet av godt håndverk, mens du fortsatt nynner til fjernsynskjøkkenmelodien. Skru deretter forsiktig ut skruen som gjemmer seg under klistremerket på den allerede glimrende budsjettpickupen, med stjernejern størrelse 0. .
Vis vedlegget 1034777
Motoren løsner da lett fra huset til den allerede glimrende budsjettpickupen
Vis vedlegget 1034780
Bland deretter tokomponentslimet med den medfølgende ispinnen. Hvis ispinnen mangler, spis en Lollipop og bland limet med enden som ikke er full av sukker og sikkel.
Vis vedlegget 1034781
Deretter, mens du fortsatt nynner glad og fornøyd, påfør med medfølgende tannpirker ca 0,5% av limkladden du nettopp har blandet. De edle 0,5% påføres kun der motoren til den allerede glimrende budsjettpickupen skal sitte i aluklumpen fra Store Britannia. Skru forsiktig på plass skruen som du forhåpentligvis ikke har mistet. Fjern deretter eventuelt overflødig lim fort som fyttirakkern. Litt for mye double bubble blir lett double trouble.
Voilà!
Vis vedlegget 1034782
La din nå oppgraderte og sannsynligvis enda glimrendere© budsjettpickup hvile over natten, før du kødder det hele til og bøyer nålefanen mens du monterer nålen i huset.
Bon apetitt!
¹ I følge hypen på verdensveven.
Overmodig eller dumdristig mener du vel? Ikke så godt at det ikke er galt for noe. Hvis jeg er heldig har jeg laget meg flere timers jobb med å spikke motoren til en allerede glimrende budsjettpickup ut av en eloksert aluklump fra Store Britannien, når det viser seg at jeg har limt det hele forferdelig skjevt på plass.Du er en modig mann......
Mvh
Jeg holdt på å si "camping", men dette er vel mere "glamping".Man tager hva man haver.
Vis vedlegget 1034818
Hvorfor ikke bare ta den helt ut? Du som er i bransjen, burde kunne ha tilgang til deMan tager hva man haver.
Vis vedlegget 1034818
Litt skeptisk til den siden der, klubben.no. Hvilken klubb og klubb for hvem, når de har slikt i sortimentet?Hvorfor ikke bare ta den helt ut? Du som er i bransjen, burde kunne ha tilgang til de
rette hjelpemidlene?
Polstring til vindu til Beskyttelsesrom Polstring til radiator| Time Out Rom - Klubben.no
Polstring til vindu til Beskyttelsesrom Polstring til radiator| Time Out Rom 1837634 Polstring til Beskyttelsesrom passer perfekt for offentlige, ins...www.klubben.no
Hva er forskjellen på RigB og AT VM 7**? Begge er vel metall…?Litt kokkelering mens man venter på noen hundre elektrolyttkondnsatorer fra Mouser:
Hva kan gjøre en glimrende budsjettpickup enda bedre¹?
En klump eloksert aluminium fra Store Britannia! Klumpen sees her til høyre for den glimrende budsjettpickupen.
Vis vedlegget 1034762
Oppskriften er enkel. (Her nynnes gjerne kjenningsmelodien til fjernsynskjøkkenet)
Fjern klistremerket på toppen av den allerede glimrende budsjettpickupen; slik:
Vis vedlegget 1034764
Nyt resultatet av godt håndverk, mens du fortsatt nynner til fjernsynskjøkkenmelodien. Skru deretter forsiktig ut skruen som gjemmer seg under klistremerket på den allerede glimrende budsjettpickupen, med stjernejern størrelse 0. .
Vis vedlegget 1034777
Motoren løsner da lett fra huset til den allerede glimrende budsjettpickupen
Vis vedlegget 1034780
Bland deretter tokomponentlimet med den medfølgende ispinnen. Hvis ispinnen mangler, spis en Lollipop og bland limet med enden som ikke er full av sukker og sikkel.
Vis vedlegget 1034781
Deretter, mens du fortsatt nynner glad og fornøyd, påfør med medfølgende tannpirker ca 0,5% av limkladden du nettopp har blandet. De edle 0,5% påføres kun der motoren til den allerede glimrende budsjettpickupen skal sitte i aluklumpen fra Store Britannia. Skru forsiktig på plass skruen som du forhåpentligvis ikke har mistet. Fjern deretter eventuelt overflødig lim fort som fyttirakkern. Litt for mye double bubble blir lett double trouble.
Voilà!
Vis vedlegget 1034782
La din nå oppgraderte og sannsynligvis enda glimrendere© budsjettpickup hvile over natten, før du kødder det hele til og bøyer nålefanen mens du monterer nålen i huset.
Bon apetitt!
¹ I følge hypen på verdensveven.
Etter hva jeg har forstått er det bedre passform og mindre slark på RigB. Lurer på om AT også bruker en plastskive mellom motor og hus på 740? @Valentino har nok fasiten, jeg hallusinerer ofte, som ChatGPT.Hva er forskjellen på RigB og AT VM 7**? Begge er vel metall…?
Det stemmer at 740 har en plastskive som elektrisk isolator mellom generatorhuset og den gullakkerte kroppen. Det er bare den lille skruen som holder hus og kropp ihop.
RigB5-kroppen er eloksert og med det isolert så plastskiven er unødvendig. Hud og kropp er både limt og skrudd sammen RigB5nn har derfor mindre mekanisk tap mellom hus og kropp enn VM7xxnn
Eneste forskjellen på en 500- og 700-generator er forøvrig fargen på huset.
Herregud. Why so serious? Jeg må gjøre bot.
Vis vedlegget 1035513
Annonsen finner du på et Schibstednettsted nært deg.
OnlyFans og værstasjonen? Uendelig med valgmuligheter!Jøss, hva skal du finne på nå? Sakte TV 24/7 ?
Forklarer jo hvorrfor du må trekke treskverk ut av regnskogen. Sparer nok kroner på å være kreativ med madamen. Hva med å bruke kronene fra blackie og kjøpe en gimp suit og innrede et kott til lyssky aktivitet, du driver jo med oppussing lell?OnlyFans og værstasjonen? Uendelig med valgmuligheter!