- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 25.349
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Da burde det vel ikke bare være på 33.33 ??Kanskje noe feedbackrusk?
|
Da burde det vel ikke bare være på 33.33 ??Kanskje noe feedbackrusk?
Så rett du har. Planen er nå å teste alle passive komponenter for å se om det dukker opp en gremlin. Gruer meg litt til den jobben.Da burde det vel ikke bare være på 33.33 ??
Kjæledyret til Murphy?Så rett du har. Planen er nå å teste alle passive komponenter for å se om det dukker opp en gremlin. Gruer meg litt til den jobben.
Forstår utmerkt.Gruer meg litt til den jobben.
Nå måtte jeg le godt! Takker!
Koselesing i servicemanualer er bare så avslappende!Forstår utmerkrt.
Er selv i gang med å forberede meg på liknende jobb innen allt for lenge.
Sitter i ledige stunder å leser Service Manual
Mere om det til den tid.![]()
Koz! Pass på så du ikke brenner deg på kamilleteen, da.Koselesing i servicemanualer er bare så avslappende!
Tvi tvi med snø og vind!Koselesing i servicemanualer er bare så avslappende!
Takk for det!Tvi tvi med snø og vind!
![]()
Kolonnekjøring, vanskelige kjøreforhold og stengte veier
Det er vanskelige kjøreforhold i Nord-Norge onsdag, og flere biler har kjørt seg fast. Bodø kommune ber folk om å la bilen stå. Og verre kan det bli.www.nrk.no
Kjenner følelsen, har etterhvert oppdaget at det er bare å stupe uti det uten å dvele for mye.Gruer meg litt til den jobben.
Med dine ord friskt i minnet plukket jeg fram en haug uspilt vinyl, åpnet en øl og sveivet i gang strikkmonsteret.Kjenner følelsen, har etterhvert oppdaget at det er bare å stupe uti det uten å dvele for mye.
Den lokale KIen gjør det hele nesten for enkeltHar du noe blomsterspråk å dele om RigB5ML, SME IV og Strikkmonsteret, gjerne i Jon Fosse-stil?
Grunnen er, at dette sikkert er "Reed switcher" = 2 små lufttomme glasrør med kontakter inneni, med spolenKan hverken høre eller kjenne at noen av dem slår inn ved endring av hastigheten.
Hehehe. Takker! Godt å finne problemet med reléet. Murphy er ikke veldig lydig, så sannsynligvis får jeg ikke svar. Er noe som spiser sikringer, ver ikke hva. Har begrenset med glassikringer i 6x30mm og 250v, nå har noe spist 2x2 stk 2A og en 1,2A. Constant voltage PCB leverer 31,8v ved sikringsskifte, men når jeg trykker på start ryker sikringene. Lurer derfor på om det er noe fusk med selve drivverket, men etter bytte ryker fortsatt sikringene. Nå har jeg byttet Driving Circuit PCB, som mottar 31,8v fra Constant voltage and operation circuit PCB. Hvis det snurrer nå, vet jeg hvor feilen ligger, hvis sikringene går igjen, blir det full stopp til jeg får tak i nye. De må sannsynligvis bestilles, har funnet lite 250v her i byen.Grunnen er, at dette sikkert er "Reed switcher" = 2 små lufttomme glasrør med kontakter inneni, med spolen
utenpå/runnt om. Du merker ingenting og må nesten ha stetoskop for å høre de.
Tillykke med, at du fannt feilen.
Nå.. gå å be Murphy avlevere de 31,8 volt....... evt true med et eller annet![]()