Høres ut som du beskriver lyden av Martin Logan.DSP kommer aldri inn i mitt system
gladpack lyd....
Samma här. Har testat den i många armar, inkluderat Jelco, men det närmaste jag kom god sporing var i en Kuzma 4point med mye demping. Därför är jag på jakt efter en ordentligt tung arm.Du er på riktig spor med Fr64s!
Er jo en veldig lik min Ikeda IT-345. Blytunge saker med lagerdemping. Ikeda IT-345 kan faktisk finnes til en betalbar pris, mens 407 er vanvittig ettertraktet og priset deretter.
Spilte först med Black i en Jelco. Bevares, låt godt, men sporet ikke skikkelig uansett hvor nöye jeg satt den opp.
Kan være kirkeasyl...Vis vedlegget 752122
De stikker av med kirken vår
Kan det være all svartmetallen jeg har hørt på i det siste?
Det syntes jeg også, utrolig smooth og uanstrengt lyd fra celestion og kolbrek horn hos Rúnar.Horna vi hørte gav en "må ha" følelse. Låt virkelig godt og var en fryd for øyet. Mye potensiale i det oppsettet, og eier har halvferdige midbasshorn i garasjen.
Sjekkes utDere må finne Betty Davis the Colombia years 68-69
Godt poeng...Du kan jo be om flere Funkadelic skiver.....
Skrammel?!?! Digg japansk funkyjass. Pröver å overgå selveste bjarneTV i japanus obscuricusHva er det for skrammel du driver med nå?
Golden Dog er i pressa nå og kommer på vinyl rett för julYuji Ohno er sjef - har lupin III plata på vinyl.
Jeg digger'nLiker du Isaac Hayes bare MÅ du skaffe deg denne;
Vis vedlegget 759298
Ikke la deg lure av tittelen - dette er nærmere Smooth Jazz/Jazz og helt instrumental. A must have.
Han hadde jo et pokker så groovy band bak seg.Litt ironisk at en av sjangerens beste sangere gir ut et instrumentalalbum...
Absolutt, men 2384 blir akkurat like trist å glo på uansett hva en setter i stussen.ting kan fort endre seg....