Ein viss skilnad på å forby ein religion og å tykkje at dei mest ekstreme går alt for langt kanskje?
Nå er det jo faktisk det politisk korrekte her på OT å være prinsippielt mot all religion. Vi som i ulik grad synes det kan være greit med en personlig tro er nok i mindretall skulle jeg tro.
Jeg er av den oppfatning at folk må få tro det de vil, og de må også få være så ytterliggående som de vil, MEN da må de finne seg i å bli samlet sammen "i haug" med andre likesinnede så de ikke forsurer livet til de som ikke ønsker å ha det slik! Hvis det er slik der du kommer fra at kvinner mishandles i Guds navn så bør du heller holde deg der, istedet for å komme hit og forlange retten til å fortsette denne mishandlingen her, samtidig som du også vil at vi som faktisk har bodd her noen generasjoner skal begynne å leve på ditt barbariske vis!
Det er dette jeg setter ned foten for. Men slike tanker beskrives da gjerne i vårt tolerante samfunn som rasisme og islamofobi. Javel, da er jeg en rasistisk islamofob! Og vet du hva palmaris, jeg er stolt av det!! Jeg ønsker at min datter skal få leve og bo i et fritt land der det er likhet for loven og ingen kjønnsdiskriminering. At min datter skal måtte venne seg til et samfunn der hun ikke kan gå på gaten uten å iføre seg et telt, å måtte gå sammen med bror eller mann, aldri alene og Allah forby, å kjøre bil!! Det er et samfunn som hører middelalderen til, og der ønsker jeg ikke å leve selv og jeg ønsker ikke at mine barn skal bo der heller!
Jo jeg vet at det er de ekstreme som ønsker en slik utvikling, men de finnes faktisk allerede her i landet og de sier høyt hva de ønsker skal skje med samfunnet. De sier også høyt at de vil bruke terror vold og drap for å få det som de vil! Slike mennesker ønsker jeg ikke ha noen dialog med. Ikke at jeg er i mot meningsutveksling, men disse har gjort det så klart allerede at de gir fan i å høre på det vi har å si. De har også gjort det helt klart at moderate muslimer som utrykker uenighet med dem er frafallne og skal drepes! Slike elementer burde returneres til sine fedres land så kan de få leve i sitt middelalderparadis! Her har de intet å gjøre! Jeg prøver ikke prakke min religion på dem, og jeg tar det som en selvfølge at de gjør likeså overfor meg og det samfunn jeg om mine forfedre har laget i dette landet!
Når Batthi og andre tullinger får lov til å gå fritt i dette landet og spre terror og frykt og sitt mørkemannspreik kan vi like godt hjelpe dem "hjem" til det paradis de forlot. Jeg nekter dem ikke si det de har å si, jeg vil bare ikke ha dem her!