Sjekk litt om bakgrunnen til nettstedet du linker til.LEKELAND
I forbindelse med høytiden Eid skal en muslimsk menighet ha dratt til Eventyrfabrikken i Skien. Der skal en gruppe av de muslimske barna og ungdommene ha banket opp en 11 år gammel norsk jente så alvorlig at hun måtte overnatte på sykehus. Etter episoden skal en av de voksne i menigheten ha begynt å knuffe på den ene ansatte på lekelandet, da hun kom til dem for å si fra. Forholdene er så ille når muslimer besøker lekelandet at Eventyrfabrikken nå må leie inn ekstra sikkerhetsvakter under muslimske høytider.
https://www.frieord.no/innenriks/jente-11-alvorlig-banket-opp-av-muslimer-pa-lekeland-i-skien/
LEKELAND
I forbindelse med høytiden Eid skal en muslimsk menighet ha dratt til Eventyrfabrikken i Skien. Der skal en gruppe av de muslimske barna og ungdommene ha banket opp en 11 år gammel norsk jente så alvorlig at hun måtte overnatte på sykehus. Etter episoden skal en av de voksne i menigheten ha begynt å knuffe på den ene ansatte på lekelandet, da hun kom til dem for å si fra. Forholdene er så ille når muslimer besøker lekelandet at Eventyrfabrikken nå må leie inn ekstra sikkerhetsvakter under muslimske høytider.
https://www.frieord.no/innenriks/jente-11-alvorlig-banket-opp-av-muslimer-pa-lekeland-i-skien/
-Ellers synes jeg at Varden burde holde seg med journalister som vet forskjellen på "proporsjon" og "proposisjon".LEKELAND
Når noe står på nettsteder som dette, kan det lønne seg å sjekke litt opp før man ukritisk legger det ut:
"...Men. Ansvaret for hendelsen i Eventyrfabrikken ligger i hendene på guttene som gjorde det, foreldrene deres og den eller de voksne som ikke tok tak i det. Ansvaret ligger ikke hos muslimer i sin helhet. Det burde være innlysende, men dessverre...."
Ting er sjelden så enkelt som det ser ut ved første øyekast.
Og selv om jeg er enig med deg, vi har et problem her i landet, så er jeg mere usikker på hva egentlig problemet er og hvordan å løse det.
Vi har et muslimproblem
Er det bare tull hele greia?Sjekk litt om bakgrunnen til nettstedet du linker til.LEKELAND
Nei det skjeddeEr det bare tull hele greia?Sjekk litt om bakgrunnen til nettstedet du linker til.LEKELAND
Nei dette er ikke bare tull, jeg la ut en lenk på dette for noen uker siden fra en annen avis, men det PP mener er at en tidligere nazist står som sjefsredaktør for frieord, men jeg vet ikke om han har noe rulleblad, det er heller ikke noe stor forskjell på han og akp ml personer som det er en haug av i norsk media.Er det bare tull hele greia?Sjekk litt om bakgrunnen til nettstedet du linker til.LEKELAND
Javel - fobi hos noen da..............Nei det skjeddeEr det bare tull hele greia?Sjekk litt om bakgrunnen til nettstedet du linker til.LEKELAND
Jente (11) banket opp av guttegjeng i Eventyrfabrikken
Og disse kan en ønske samme vei som de som driver terror med Islam som bakteppe.Det er en kristen terrorist organisasjon som gjør mye faenskap og er ikke noe bedre enn de muslimske.
The Lord's Resistance Army (LRA), also known as the Lord's Resistance Movement, is a militant movement which is "Christianist," extremist Christian,[6] acting as a new religious movement or a cult which operated in northern Uganda and South Sudan.
Neida, du. Det var klart fra første stund at gjerningsmennene var muslimer, men mer edrulige nyhetsformidlere la ikke til grunn at ugjerningen ble begått fordi drittsekkene var muslimer, men rett og slett pøbel. Det brune greiene du refererer til lar hovedårsaken til både denne og andre ugjerninger det refereres til være at gjerningsmennene er muslimer.Forskjellen er vel at denne avis tok med at gjerningspersoner var muslimer...
Du bor sikker nærmere denne person enn jeg - jeg beskylder ingenting med dèt, men siden du høyst sannsynlig bor nærmere gir jeg deg fullmakt til å gi denne person, brun, rød, gul eller blå, noen harde tupp i ræva og hilse fra meg.Neida, du. Det var klart fra første stund at gjerningsmennene var muslimer, men mer edrulige nyhetsformidlere la ikke til grunn at ugjerningen ble begått fordi drittsekkene var muslimer, men rett og slett pøbel. Det brune greiene du refererer til lar hovedårsaken til både denne og andre ugjerninger det refereres til være at gjerningsmennene er muslimer.Forskjellen er vel at denne avis tok med at gjerningspersoner var muslimer...
Thorgrim Bredesen (Vigrid) - NRK Her ser du forøvrig en liten artikkel om "redaktøren" av frie ord.
Frykter at gravene skal bli et martyr-valfartssted
Frykter at gravene skal bli et martyr-valfartssted - Nyheter, tv og radio fra hele verden - NRK.no
Ubaydullah Hussain sier medier som trykker karikaturer av profeten Muhammed, ifølge sharialovene fortjener dødsstraff.
Hussain: – Karikaturer gir dødsstraff ifølge sharia - NRK – Norge
– Det er bred enighet blant lærde i islam om hva som gjelder i disse spørsmålene. sa Hussein til flere journalister i etterkant av dagens fengslingsmøte der Arfan Bhatti ble fremstilt for varetektsfengsling.
– Er det dødsstraff?
– Ja, det er helt riktig, svarer Hussain, som sier at dette ikke er hans ord, men at han ønsker sharialovgivning over hele verden.
– Den (en snømann) forestiller en vantro og fremmer begjær og erotikk, twitrer en.
Hvis jødene skal få bæretillatelse, så vil jeg også ha rett til å bære våpen. Vi har jo forresten sett uttallige eksempler på hvordan det går når isralere/jøder får våpen i hendene og skal bedrive "selvforsvar".
Europeiske jøder flytter i hopetall til Israel, så Europa blir nok tomt for dem etterhvert og problemstillingen hypotetisk. Det er en viss ironi i at muslimene jager jøder fra hele Europa til Israel, som så vil måtte trenge mer land for å få plass til dem.Hvis jødene skal få bæretillatelse, så vil jeg også ha rett til å bære våpen. Vi har jo forresten sett uttallige eksempler på hvordan det går når isralere/jøder får våpen i hendene og skal bedrive "selvforsvar".
Som hvit, agnostisk skattebetaler føler jeg meg utsatt som mulig terrormål, jeg vil også ha mulighet til å forsvare meg hvis noe skjer.
Sinte, maskerte, unge menn har litt tungt for dette med ironi, ikke minst på egne vegne.- Flere av våre medlemmer har sonet sammen med muslimer, og de møter muslimer i køen på NAV hver dag. Det er et bevis på at muslimer ikke bidrar positivt til samfunnet, sier Pediga-leder Max Hermansen.
- Jeg vet at mange av dere har sonet sammen med muslimer. Ta det som et bevis på at de er kriminelle. Og jeg vet at dere møter muslimer og andre innvandrere i køen på NAV hver dag. De bidrar ikke til samfunnet, sa Hermansen.
Saudi-Arabia er den hvite elefanten i rommet som ingen vil snakke om. Hvordan noen kan innbille seg at menneskerettighetene i Kina er dårligere enn i SaudiArabia er "beyond me".
Du har kanske tilgang til mer presise data enn Verdensbankens.Europeiske jøder flytter i hopetall til Israel, så Europa blir nok tomt for dem etterhvert og problemstillingen hypotetisk. Det er en viss ironi i at muslimene jager jøder fra hele Europa til Israel, som så vil måtte trenge mer land for å få plass til dem.Hvis jødene skal få bæretillatelse, så vil jeg også ha rett til å bære våpen. Vi har jo forresten sett uttallige eksempler på hvordan det går når isralere/jøder får våpen i hendene og skal bedrive "selvforsvar".
Som hvit, agnostisk skattebetaler føler jeg meg utsatt som mulig terrormål, jeg vil også ha mulighet til å forsvare meg hvis noe skjer.
Jeg har ikke statistikk, men det har vært en mediesak i det siste.Du har kanske tilgang til mer presise data enn Verdensbankens.Europeiske jøder flytter i hopetall til Israel, så Europa blir nok tomt for dem etterhvert og problemstillingen hypotetisk. Det er en viss ironi i at muslimene jager jøder fra hele Europa til Israel, som så vil måtte trenge mer land for å få plass til dem.Hvis jødene skal få bæretillatelse, så vil jeg også ha rett til å bære våpen. Vi har jo forresten sett uttallige eksempler på hvordan det går når isralere/jøder får våpen i hendene og skal bedrive "selvforsvar".
Det har vært betydelig netto innvandring til Israel i en rekke år, men siden 2010 har denne avtatt, og tallene er nå negative. For 2010-2014 har utflyttingen vært straks under 80.000. Størsteparten av forflytningene er til og fra Europa.
Her er resultatet av inn/utvandring, verden over: Net migration | Data | Table
Det er vel 1000 kroners spørsmålet. Island frister ikke så veldig pga. klima.Forstår synspunktet, men hvor skulle du emigrere til for å finne et mer sekulært samfunn enn de skandinaviske landene?