Det passer så godt at jeg blir skeptisk.
Can colors influence loudness?
Det er derfor vi har blindtester.
Ja det er muligt at du er skeptisk Asbjørn, men der er tale om mindst 10 15 års erfaringen fra mange individuelle personer som er kommet frem til det samme, og jeg er sikker på at jeg meget nemt kan overbeviser dig ved en demonstration , det kunne være sådan en tantal modstand:
temineret med henholdsvis fin-sølv eller kobber.
Så måske man skulle man gribe det an på en anderledes måde og for nogle eksperter til at vurderer om der er noget i videnskaben som kunne indikerer at dette fænomen måske var en mulighed på en eller måde.
jeg er selv så sikker på at der er noget i dette at jeg faktisk har skrevet til DTU (Danmarks tekniske universitet) men jeg har ikke fået svar. De tænker sikkert hold-da-kæft endnu en af de der totalt tossede hi-fi freaks.
Og så er det altid rat at så gennemarbejde, fremadskuende opbyggende indlæg fra Gjestemedlem og ikke mindst larkuz, de er virkelige en stor gevinst for dette forums seriøsitet.
Men jeg vil endelig gerne gentage at kabeltroende heller ikke bryder sig om plattenslager , smarte sælgerer, kabelpriser på +100000 fulgt op af tekno bla bla , fine fløjlsposer og trækasser i ædle træsorter, og jeg synes stadigvæk vi skal holder disse ting ude af diskussionen fordi vi alle er enige her, ingen bryder sig om dette, det er jeg sikker på, der er ingen grund til at diskuterer det eller gøre opmærksom på det konstant.