morbid
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 24.08.2018
- Antall liker
- 2.994
Tja, kan vel som de fleste andre her kjøpe den bilen jeg vil innenfor rimelighetens grenser, og har en ganske dyr en av slaget selv. Men det er noen jeg godt kan styre unna
Nei egentlig ikke, det er nå diamond stitching, carbonfiber og hele designet egentligDet er vel blåfargen i Mercedesen du reagerer på, morbid? Da er det jo bare å velge en annen farge - det kan du justere selv. Mitt barnebarn insisterer på rosa i deres Mercedes.
Det ble det slutt på med årets modell, men du får båtdekk/skibsplank på dashen da..Vi har forskjellig syn på hva som er Harry. For meg er det senkede biler med store felger og lavprofildekk. Det er Harry det.
Audien du viser til er litt sånn, men det er ikke bilen i utgangspunktet som er Harry. Det er felgene og dekkene som ødelegger den bilen for meg.
Kunstig carbonfiber-look er ikke så veldig sexy, men den Mercedesen har faktisk et svært funksjonelt design. Oversiktlig, med fysiske knapper og så godt som ingen ting du må bruke touch-skjermen til.
Momsfri vaskemaskin motorSånn ja. Nå begynner fet å ligneboe,,,,,
Fordi en "gammel" elbil er latterlig billig som bil nummer 2. De funker jo fint som arbeidsbil og taxi for ungene. Har en 2014 E-Golf som fungere brillefint selv med slitt batteri. Latterlig billig i drift. Kjører den til den dør av seg selvHvem er så dum å kjøpe en "gammel" elbil når nye er - tross alt - så mye bedre og fornuftig priset samt at prisene kommer fortsatt til å gå ned....??
Dette handler om delepriser og verkstedregninger som blir for høye, ikke om selve bilen.Karosseriet er det minste problemet i og for seg.
Tror elbiler vil vrakes tidligere enn andre biler
Verkstedregningene kan bli svært store.www.tv2.no
Nettopp derfor jeg leaset min hybrid. Med svært god avtale pga coronakrisen, fremstod dette svært fordelaktig i forhold til kjøp. Summen av bilen ble også satt i fond og har mer enn finansiert hele bilholdet. Hybridbiler virker eller som en teknisk blindgate. Kan ikke forstå annet enn at det på sikt vil bli dobbelt opp av problemer.Mitt hovedargument for å kjøpe diesel og ikke hybrid i 2017. Valgte også bort luftfjæring og et par andre ting som erfsringsmessic blir en vedlikeholdsutfordring på lenger sikt. En bil jeg for øvrig planlegger å ha i 12-15 år for sitt bruk. Lavere forbruk og CO2 utslipp enn hybrider også slik jeg bruker denne. Så får det bli en elbil som nr 2 i løpet av et par års tid.
Og her kom noe av løsningen og svaret på det:Karosseriet er det minste problemet i og for seg.
Tror elbiler vil vrakes tidligere enn andre biler
Verkstedregningene kan bli svært store.www.tv2.no