Rega's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Vinylfan DK

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.04.2019
    Antall liker
    327
    Sted
    Glostrup, Danmark
    Jeg gætter på en pris i Danmark på 10.995 DKr.
    Havde den nye REGA P3 RS også subplatter af aluminium, ville den være meget attraktiv. Men så kommer den vel kvalitetsmæssig og prismæssigt for tæt på P6.

I øvrigt er nogle af REGA produkterne nu også steget i pris i Danmark.

Mange hilsener fra Danmark
    Vinylfan DK

M.B.S

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Antall liker
    731
    Torget vurderinger
    1
    Jeg gætter på en pris i Danmark på 10.995 DKr.
    Havde den nye REGA P3 RS også subplatter af aluminium, ville den være meget attraktiv. Men så kommer den vel kvalitetsmæssig og prismæssigt for tæt på P6.

I øvrigt er nogle af REGA produkterne nu også steget i pris i Danmark.

Vinylfan DK
    Spilleren blir antageligvis lignende i ytelse med din 50th anniversary, og blir nok klasseledende til prisen. Den var veldig stilig den rs’en men din i valnøtt er også meget flott å se til.

Vinylfan DK

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.04.2019
    Antall liker
    327
    Sted
    Glostrup, Danmark
    Ja, jeg er helt vild med valnødde-looket.
    Da jeg opgraderede min P3 50 Anniversary med en Groovetracer Reference subplatter, gav det et kæmpe løft i lyden. Men så kommer vi jo nok for tæt på P6?

Vinylfan DK

M.B.S

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Antall liker
    731
    Torget vurderinger
    1
    Ja, jeg er helt vild med valnødde-looket.
    Da jeg opgraderede min P3 50 Anniversary med en Groovetracer Reference subplatter, gav det et kæmpe løft i lyden. Men så kommer vi jo nok for tæt på P6?

Vinylfan DK
    Ja den er veldig flott. Det var det da.. Når jeg hadde den 50th spilleren så var jeg veldig fornøyd. Synes den hadde god synergi med exact. Jeg fikk den også bra til med Ortofon Black, men jeg har mine tvil i at jeg fikk satt den godt nok opp på armen. Tror alle desse spillerne låter veldig godt og hvor lett det hadde vært å skille dei i en blindtest kunne vært interessant. Nå står det en Ania pro på min p6 og jeg kunne ikke vært mere happy med det🥰

Minutten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    4
    Har ikke lest noe, men skulle gjerne hatt en slik å legge til hos meg, evt i et mulig framtidig hytteanlegg.
    Siden cden ikke helt er død enda så er det nok mange som kunne tekt seg en, tror mange nå dropper Rega da den miste modellen koster 30 000.
    En ren cd transport til Elex og Elicit hadde jo kunne passet fint. Det er jo ikke mangel på nye drivverk for tiden (også Teac) så det er vel heller at Rega ikke har noe fokus på cd. Dagens modeller er jo fra 2009 og 2013, selv om Saturn fikk ny "look" i 2022.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn