Hehe ….@Ls 3/5 .....men i bakhodet nå vil du heeeele tiden tenke at du ikke utnytter den nye pickup'en din heeeeelt optimalt....at det er noen få prosenter igjen som du kan tyyyyne ut![]()
Sånn ER bare vi audiofile.
Så man trenger altså en spacer hvis man skal bruke en ND ?En Rega ND og en vanlig Ortofon 2M er omtrent like høye, er de ikke?
Armmastene på nye Rega armer har samme høyde som di gamle Rega armene, ND serien til Rega trenger ingen spacer.Jeg vet ikke når Rega gjorde armmastene sine høyere.
….. på internasjonale forum leser jeg at flere bruker de opprinnelige 2M picupene uten spacers.Armmastene på nye Rega armer har samme høyde som di gamle Rega armene, ND serien til Rega trenger ingen spacer.
Ortofon 2MR er produsert for Rega platespillere di er lavere en 2M serien.….. på internasjonale forum leser jeg at flere bruker de opprinnelige 2M picupene uten spacers.
Jeg brukte spacer på en eldre P3 jeg hadde, men testet også uten og det var god klaring da også
Jeg bruker den hvite filtmatten fra Rega på p3 og ND7. Låter bra og har ingen problemer selv om den ligger tett på plata.Rega var fremtidsrettet da de for mange år siden mente at VTA er sterkt ovedrevet.
Passer bra nå som de selv leverer høyere pickuper.![]()
Tror jeg ville brukt spacer på ND. Men så bruker jeg jo også platebørste, så ingen ekte Reganer.
mvh
Det er ikke en filtmatte det er en ullmatte, den beste matten til Rega er den som brukes på Naia.Jeg bruker den hvite filtmatten fra Rega på p3 og ND7. Låter bra og har ingen problemer selv om den ligger tett på plata.
Ja det er korrekt. Det er den jeg har kjøpt!Det er ikke en filtmatte det er en ullmatte, den beste matten til Rega er den som brukes på Naia.