YesJens
Musikkelsker og Livsnyter😊
Da er jeg i mål med streaminga
150 Mk. II.Thorens 124?
Kjøpte LP 12 på slutten av 70 tallet.Jeg er ikke gammel nok til å svare.
150 Mk. II.
Linn Sondek, I am your father. Også en av de kuleste grammofonene som finnes, selv om Mk. 1 er enklere å modifisere elegant.
Morsom tråd. Husker alle apparatene du har med her.
Det kommer, leter etter et bilde med DP 6000H. Har delt det tidligere i en DP tråd , men finner det ikke nå irrriterende.Morsom lesning dette. Vi har mange berøringspunkter: Well Tempered, Quad og ikke minst DP. Legg gjerne ut bilde av dagens oppsett.
Takk for hyggelige ordFin tråd, kjenner meg igjen i tidsperioden (er snart 60 sjøl), men kun få av komponentene. Fine bilder
De hvite hodetelefonene der kjenner jeg igjen fra min egen barndom. Husker du hvilket fabrikat de var, sånn tilfeldigvis?Bilder fra 70-72 en gang. Det var tider det (Selv om bildet er printet ut i jun 73, mener jeg at det er fra 72) Bilde 2 er elendig, bare for å dokumentere ESP-9
Vis vedlegget 712184
Vis vedlegget 712188
Eh det demrer littegrannEF 45
Levert i Gul eske og med ett blått dempeledd for de som ikke hadde utstyr med hodetelefonutgang
Dempeleddet var utformet som en sylinder jackkobling på den ene siden og 4 ledninger til høyttalerutgangen på den andresiden
Jeg klarer ikke å finne den rette modellen på nettet, men den ligner ganske mye på General Electric H-22.Eh det demrer littegrann
Mener produsenten het noe med Electric
Trur esken ble brukt til oppbevaring lenge etter at hodetelefonene var borte. Hodetelefonene ble kjøpt en gang mellom 66 og 70.Jøss, for en fantastisk hukommelse du har! "EF" lyder ikke helt usannsynlig. Mener å huske en liten rund, rød metallplate med en slags logo med 2 eller 3 bokstaver på, på hver side. Muligens var den blå på den ene siden.
Eske og dempeledd har jeg ingen erindringer av. De hadde nok forsvunnet før jeg kom inn i bildet.