YesJens
Musikkelsker og Livsnyter😊
Huff, de rasebeinan e no i veien hele tida
Ulykke?Jaja, 5 av 6 leddbånd til kneet er skadet.
Brudd i ankel, heldigvis er alt på samme side.
Betennelse i venste skulderkapsel, hva som er galt på høyre side er ikke fastlagt ennå
Det positive er at bruddet i ankelen er grodd, bare 3 av leddbåndene er helt avrevet
Jepp, ski med hund fastspent rundt magen som plutselig ikke var enig om retninga.Ulykke?
Svar:Etter å ha sumlest tråden
Målbare for skjeller på kabler, kom jeg til å renke på denne
Hva er den raskeste måten å finne summen til tallrekka 1-100?
1+2+3...+99+100
Voldsomt fint bilete!
Dette er ikkje gjort på ein dag! «Nokre» kilogram som skal flyttast på der!
Skal du bytte?
Ja, Artist er for store og tunge for meg. Men de låter veldig bra og så er de så vakreSkal du bytte?
Eg har dei på lista over høgtalaralternativ i tilfelle framtidig bytte. Vert spennande å sjå kva som erstattar desse! Lukke tilJa, Artist er for store og tunge for meg. Men de låter veldig bra og så er de så vakre
Respons Radio Auream er på vei oppover til test.What's up ?
Dette blir sikkert veldig bra. Kjenner jeg får lyst til å oppgradere mine Respons etter all panegyrisk omtale av det nye mellomtoneelementet som sitter i de nyeste. Mener imidlertid at jeg hardnakket har påstått å være i mål .Respons Radio Auream er på vei oppover til test.
Det var vel de som ble spilt på Horten messa sammen med Mola Mola elektronikk.
Lydmessig er jeg i mål, men Artistene litt store så når muligheten dukket opp
Beste diskanten på messa etter mine ører. Spent på hva du synesRespons Radio Auream er på vei oppover til test.
Det var vel de som ble spilt på Horten messa sammen med Mola Mola elektronikk.
Lydmessig er jeg i mål, men Artistene litt store så når muligheten dukket opp
Hjemme hadde vi ScanDyna 3000 og Thorens platespiller. Tror jammen begge er et sted i barndomshjemmet.Husker tydeligt de artiklerne fra Matti O omkring den tiden med ScanDyna3000/ITT4500
Danskernes stolthed ScanDyna, og så kom en dumm finne og skrev, at de 2 mest TIM-forvrengningsfyldte forsterkerne på den tiden
var B&O´s Beolab5000 og ScanDyna3000
Beste diskanten på messa etter mine ører. Spent på hva du synes