- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 38
Bryggerhus krever sin egen tråd(?)
Den er her som en øvelse i selvdisiplin, slik at de som misliker kvalitetsorientering i innredning og livsglede kan øve seg i å la være å klikke på linken til tråden.FZ skrev:Skjønner ikke hva denne tråden gjør her. Håper ikke alle som skal bygge på huset eller rehabilitere badet eller kjøpe seg et nytt kjøleskap eller nye felger lager en tråd om det, da sklir det helt ut..........hadde fått inntrykk av at det var interessen for musikk og Hi-Fi dette skulle handle om![]()
Du har da ikke blitt tvunget til å gå inn her? Er da artig å se litt for interesserte - resten kan jo bare lese litt i kabelhjørnet hvis det ikke er noe annet interessant. Syntes det er greit å følge med litt på forskjellige saker hifi eller ei.FZ skrev:Skjønner ikke hva denne tråden gjør her. Håper ikke alle som skal bygge på huset eller rehabilitere badet eller kjøpe seg et nytt kjøleskap eller nye felger lager en tråd om det, da sklir det helt ut..........hadde fått inntrykk av at det var interessen for musikk og Hi-Fi dette skulle handle om![]()
Det irriterer meg at du poster linker til produkter JEG VIL HA VidarVidar P skrev:Idag fikk jeg melding fra Bring om at en B&W Zeppelin Air er på vei til grottoen. Så da gjenstår det bare å installere den på vegg (B&W's eget veggfeste), koble den opp mot det trådløse nettverket, og begynne å spille via Airplay på den. Må si jeg gleder meg, og har forventninger til apparatet.
http://www.dinside.no/866076/bw-zeppelin-air-er-en-drom
http://www.bowers-wilkins.com/iPod_and_Computer_Speakers/iPod_and_Computer_Speakers/Zeppelin_Air
Er litt mer spa-stemning over kurvmøbler. Går man litt opp i kvalitet, så kommer de med fine formsydde puter og god sittekomfort. Stort utvalg. I dag ser kunststofflettingen ut som "ekte" med gjennomfarget struktur.Vidar P skrev:Så gjenstår det bl.a å finne en egnet sittegruppe, sjeselong e.l. til grottoen. Fikk for meg at lyst (vanilje e.l.) skinn kunne være en god ide. Synes jo Arion fra Ekornes ser fin ut, og fins med forskjellig antall sitteplasser (link). Flere forslag?
Her er bruksanvisning i .pdf (90° høyrerotert dog, for å gjøre det meningsfullt med håndholdt computer);Flott Hoover vin skap i rustfritt stål med hyller av tre. Det er plass til 33 flasker. Dobbel temperatur soner som er kontrollert av digitale sensorer, slik at du kan ha rødvin og hvitvin ved ulike temperaturer samtidig. Det er røkt glass i døren som gir et elegant design i hjemmet.
Vinkjøler Hoover HWC 2336 DL
122l Kapasitet, 33 flasker
2 temperatursoner
Temperaturer fra 3 til 18 ° C
Kompressor
Tre hyller
A: Energiklasse
HxBxD Mal: 84x50x56 cm
Vekt: 35 kg
Inox/Stål
Klar for spa i det Vidarske hjem?emotikon skrev:Råbra Vidar!
Som du sikkert husker, så skal undertegnede på jobb i Kr.sund førstkommende helg....![]()