Nå var det jaggu blitt lekkert hjemme hos deg Mesut.
Nydelig de der Nagra monoblokkene.
Du får vel ta en pust i bakken en stund nå.
Kjeder du deg i Påsken, og trenger å lufte Beamer`n en tur for å fange inn noe snus hos søta bror, så er vi hjemme på Klavestadhaugen.
Der kom det forøvrig inn en 2012 modell BMW X1 S-drive 18d i bilparken sist lørdag.
Så nå har vi to Beamere der nede.
Blærete som f..., men smilet til Konemor var verdt det
Håper ellers livet ikke farer for hardt med deg.
Gratulerer Le![]()
Javisst. Det går nå mest i spilling av musikk og eksperimentering med platespillere og pickuper. Som vanlig med andre ord![]()
gi meg beskjed i god tid før du dukker opp, slik at jeg rekker å spørre elin om å sette på kaffen![]()
leste innlegget ditt kjapt og fikk ikke med meg det siste, før jeg så en kritthvit x1 i oppkjørselen idag.Der kom det forøvrig inn en 2012 modell BMW X1 S-drive 18d i bilparken sist lørdag.
Godt at noen bruker penger på akustikktiltak og ikke bare dytter inn en rull glavaellers hyggelig å se at alt står bra til med dere, til tross for at esl63 sto parkert foran horna...
Beklageligvis slåss jeg med leveringsfrister i tillegg til lang togreise om dagen, så jeg fikk ikke med meg ditt blide åsyn i går Legi meg beskjed i god tid før du dukker opp, slik at jeg rekker å spørre elin om å sette på kaffen
leste innlegget ditt kjapt og fikk ikke med meg det siste, før jeg så en kritthvit x1 i oppkjørselen idag.Der kom det forøvrig inn en 2012 modell BMW X1 S-drive 18d i bilparken sist lørdag.
gratulerer! flott bil.
var ikke bare konemor som smilte.
naboen hang også over gjerdet og slang kommentarer om den nye bimmern deres, hehe
ellers hyggelig å se at alt står bra til med dere, til tross for at esl63 sto parkert foran horna...
Godlynt mobbing er helt i orden Mesutja, hørte om planene deres.
blir veldig bra, det, men skjønner jo at pendling sarpsborg-oslo tar på...
måtte jo mobbe deg litt, og lurte på om dere har tenkt å gjøre bunkers om til hjemmekontor siden det sto et par skillevegger der![]()
Flotte bilder og Magaokaer
Er deilig med et stuk som ser massivt ut, og faktisk ER det.
Kanskje legge ut bildene i Nagaoka tråden og ??
/JR
A: Mesut er på farten med irer hvor vi ikke vet eller har lyst til å viteut å fly i sommer med yndlingsselskapet?
"ser ut som ryanair-entusiastene faktisk er villig til det, gitt.
merkelig.
tydelig at det ligger i naturen hos mange å underkaste seg, la seg herse med.
det er derfor o'leary blir hyllet som en gud av ryanair-entusiastene, uansett samme faen hvordan han omtaler dem og behandler dem.
forholdet mellom o'leary og kundene hans minner om sadosex, mentalt sett.
o'leary tar kvelertak med en grov kjetting mens han står bak og banker den blodsprengte, bakterieinngrodde og illeluktende babyhammeren sin opp i ræva på ryanair-entusiasten som skriker om "mer, mer, hardere, meeeeer"."