ja, jeg deler lavt og i motfase.Kom du i mål lydmessig? Ble det den lille "boosten" helt i bunn, uten å ødelegge for lettflyten?
Pervo-Sluket!Hva med et tynt lag vinyl på kjerringskinnet i stedenfor katteskinnet
Var det jeg tenkte. Dårlig lakkert for 40 år siden, så en lateksfinish på dem i svart så blir de knalltøffe. Nå er de mørkebrune, syttitallsbrune. Mørk bæsj, men ikke svart bæsj. Lite kledelig farge på metall, med andre ord. Men først kutte ned noen få cm og få gjort topplaten bedre egnet til høyttalerne. Takk til flere som har tipset om dette i det siste.du finner plasti dip på de fleste sjapper som selger stylingsremedier for bil.
kan googles hjem på nett også, bare søk.
hvis du skal spraye en lys farge på noe som er mørkt, regn med å måtte legge på 5-6 lag.
omvendt kan det holde med 3-4 lag.
funker på det meste, så lenge overflaten er jevn og glatt (lakkert).
Du kan jo dippe dem i kamo, den muligheten finnes også. Kanskje hun blir fornøyd da, hvis dere i tillegg får dere bananplanter og lignende tre- og buskvekster i stuen.jeg ville dippe horna knallrød, men frøkna satte ned foten.
hun ville ikke at det mest påfallende i stua skulle være høyttalerne.
akkurat som om de ikke allerede er det.
Den er også lettere å fjerne når man har flere lag, så 5-6 lag er kanskje ikke dumt uansett.hvis du skal spraye en lys farge på noe som er mørkt, regn med å måtte legge på 5-6 lag.
Det kommer nok jeg til å gjøre. Det er ikke så mye flate som skal dekkes.Den er også lettere å fjerne når man har flere lag, så 5-6 lag er kanskje ikke dumt uansett.hvis du skal spraye en lys farge på noe som er mørkt, regn med å måtte legge på 5-6 lag.
Frode
Nei, det skal jo være hennejeg ville dippe horna knallrød, men frøkna satte ned foten.
hun ville ikke at det mest påfallende i stua skulle være høyttalerne.
akkurat som om de ikke allerede er det.
Du kan vel ikke annet enn å falle for B-siden på debutsinglen til Åge & Co fra 1970? Han startet jo karrièren med å bli bannet av NRK.jøssda, politisk ståsted er nå en ting, men musikken hans fenger omtrent like mye som en rotfylling.
Du har min dypeste medfølelse, pahf.Du kan tenke deg hvordan det er å ha boplass midt mellom Åges fødested og nåværende bosted, og attpåtil jobbe i en kommune som har hele sin identitet tuftet på Åge og Hans Rotmo(?) Det er en musikalsk indoktrinering fra barnsben som får de store diktaturene til å virke rosa luftbobler i sammenheng..
Sliter med dette også, baluba. Sorry. Det er hundretusenvis av låter jeg heller vil høre enn dette tjafset her.Du kan vel ikke annet enn å falle for B-siden på debutsinglen til Åge & Co fra 1970? Han startet jo karrièren med å bli bannet av NRK.jøssda, politisk ståsted er nå en ting, men musikken hans fenger omtrent like mye som en rotfylling.
3:37 ut i videoen starter årsaken til at de ble no no på Marienlyst før de slo gjennom for alvor.
Ingen skikkelig bart, og trønderdialekten er fraværende, men vesten er på plass allerede i 1970.