Forsiktig nå. Jeg har noe kondotrommer gående i bakgrunnen her, spilt inn direkte til vinyl i et Japansk studio på 70-talletall musikk som er langt unna det hifi fitterælet som audiofile hører på er per def bra musikk
Høres jo akkurat som noe audiofile ville elske å høre på!Forsiktig nå. Jeg har noe kondotrommer gående i bakgrunnen her, spilt inn direkte til vinyl i et Japansk studio på 70-talletall musikk som er langt unna det hifi fitterælet som audiofile hører på er per def bra musikk
Høres jo akkurat som noe audiofile ville elske å høre på!Forsiktig nå. Jeg har noe kondotrommer gående i bakgrunnen her, spilt inn direkte til vinyl i et Japansk studio på 70-talletall musikk som er langt unna det hifi fitterælet som audiofile hører på er per def bra musikk![]()
AHA - du mener queff-Fi? er vel gitt ut på CuntFart Records...all musikk som er langt unna det hifi fitterælet som audiofile hører på er per def bra musikk
Maxwell's Silver Hammer i 24 bit, audiofili i kontrollerte former.Forsiktig nå. Jeg har noe kondotrommer gående i bakgrunnen her, spilt inn direkte til vinyl i et Japansk studio på 70-talletall musikk som er langt unna det hifi fitterælet som audiofile hører på er per def bra musikk
Totalt ubetalelig!! Tusen takk!Her er en annmeldelse av en audiofil godbit jeg skrev for noen år tilbake, enjoy!
Min miniannmeldelse av nyeste skiva til Doug Macleod:
There´s a Time er innspilt "live" i studio av Reference Recording og skal være en stor høydare lydmessig.
Når man begynner på plata blir det umiddelbart fascinert av romklangen og naturligheten av instrumentene. Like etter settes følelsene i sving, først kommer døsigheten og når han når peaket på ca 1.48 har man sovnet. Man sikler seg gjennom spor to med stor innlevelse. Ved slutten på spor tre på første side våkner man brått når pickupnålen treffer enden av plata. Man henter seg en kaffe, snur plata og prøver igjen.
Side to setter igjen følelsene i høygir, først kommer sinnet. Man blir rød i toppen, ukomfortabel som ved og stå trangt på bussen gjennom rushtrafikken. Ved slutten av spor tre er man utmattet, trist og lei. Kaffen er drukket opp, man er tom for liv i CandyCrush Saga og man har lest alle statusoppdateringene til alle de 900 nærmeste vennene man har på Facebook. Spor fire blir det aldri noe av.
Nå litt Psysical Graphitti for og kommet ovenpå så ikke hele helgen blir ødelagt.
Lagt som offline-album i TIDAL på padda. I morgen er det atter en dag, med våkne ører for nye lyder.hele plata er bra, forresten
vi følte oss bedre enn noensinne!Såg trevligt uthur var morgondagen
![]()
Det var ikke et år, det var et uår!Lolz, hvilket år var dette?
2012 eller 13Lolz, hvilket år var dette?
Ser man det, den boksen med Herbert von Karajan og BSO har jeg også i mint conditionbra fredagskveld med alle beethoven-symfoniene på snurrern og katta taslende foran anlegget
Vis vedlegget 466972