Jeg fikser det ila neste uke eller så..bare sett in de Silver in Oil og bli ferdig med det....ingen vei tilbake
veldig lyst til å sjekke ut mundorfene.bare sett in de Silver in Oil og bli ferdig med det....ingen vei tilbake
Lammeskank.. Nydelig!!
takk for tilbudet, lmc.du kan jo bare låne boksen og få en ide om hvordan det funker....
Tøffe tak med kino, men det er bare å brette opp ermene og gi alt for jobbenriktignok er jeg vant til å sparke på ting for å få de til å funke, til og med pc’n får seg et tupp fra tid til annen.
men det trikset funker dårlig på delefiltre.
driter i de mundorfene, skulle aldri kjøpt dem, de ligger bare i skuffen og irriterer noe jævelig enda jeg er happy med lyden som den er.
må bruke helgen på å sjaue skrot på dynga og skru opp masse ikeadrit på rommet til jentungen.
og så må man slepe liket på kinoen og få sett den nye til nolan.
Neida, de Mundorf'ene skal vi få inn tenker jeg. Tror garantert du vil like de når de er på plass. Hva er målene på rommet til delefilterne?riktignok er jeg vant til å sparke på ting for å få de til å funke, til og med pc’n får seg et tupp fra tid til annen.
men det trikset funker dårlig på delefiltre.
driter i de mundorfene, skulle aldri kjøpt dem, de ligger bare i skuffen og irriterer noe jævelig enda jeg er happy med lyden som den er.
må bruke helgen på å sjaue skrot på dynga og skru opp masse ikeadrit på rommet til jentungen.
og så må man slepe liket på kinoen og få sett den nye til nolan.
Jepp, ikke forsøk å snike deg forbi meg i køenkanskje det går hvis jeg bytter høyttalerterminaler i noen som er kortere, eventuelt kappe bort litt av beina på de som står der....
(var foreløpig ikke ledig plass på klinikken, de er fullbooket av hfs’ere med tvangstanker og fritidsproblemer).