aldri hørt kaiser kawero.Duelund lager mange ganger mye rare enkle greier, men god lyd blir det av det. Så som Kaiser Kawero som bruker bl. annet Duelund. De har en "hinsides" god lyd.
Mvh
Kjell
han som jeg kjøpte mundorfkondisene av tipset om vishay justerbare motstandere som visstnok skal være veldig bra, kjenner du til de?jeg testet Duelund silver Cast i diskanten og VSF i mellomtonen, og det falt ikke i smak hos meg
OBX-RW3 i Burr Oak-finish.aldri hørt kaiser kawero.
hvilken living voice har du?
OBX-RW3 i Burr Oak-finish.
Mvh
Kjell
neihan som jeg kjøpte mundorfkondisene av tipset om vishay justerbare motstandere som visstnok skal være veldig bra, kjenner du til de?
Hmm, de bruker jeg en del for de låter flott. Hva bruker du nå som er like bra lydmessig?vær obs på at en motstand kan ohme helt på spec, men likevel være nær ved å ta kvelden...det har jeg opplevd flere ganger, spesielt med Mills 5 og 12w trådviklede effektmotstander
de er slettes ikke uvanlige i amerikansk utstyr
vær obs på at en motstand kan ohme helt på spec, men likevel være nær ved å ta kvelden...det har jeg opplevd flere ganger, spesielt med Mills 5 og 12w trådviklede effektmotstander
de er slettes ikke uvanlige i amerikansk utstyr
Du skal ha for evne til å tegne smått angstbiterske bilder i huet på en stakkar.. Savner dog Sebago pent knyttet, hvite sokker og Ladyfix i luggen uten at det nødvendigvis ga noen forløsende effekt..fremdeles strålende fornøyd med mundorf i filteret.
og når det ikke går sånn superbra i livet, setter man på litt musikk fra den gangen alt var en dans på roser med hodet dynket i hårgele og ballgenser godt stukket nedi steinvasket, høyvannsoppbrettet levi’s 501.
Vis vedlegget 668485
ah, men jeg hadde bare billige kopier, ikke ordentlig sebago docksides.Du skal ha for evne til å tegne smått angstbiterske bilder i huet på en stakkar.. Savner dog Sebago pent knyttet, hvite sokker og Ladyfix i luggen uten at det nødvendigvis ga noen forløsende effekt..
nei, det har vel aldri skjedd at du har likt noe for så å bytte det ut når du finner moe bedre.Hehe, og slik som du lovpriste Jantzen for kort tid siden... ... Men veldig bra med filter-kammer...
du kommer ikke til å angre...mine TAD 4003 har 3mm innbakte spoler fra Northcreek og det går aldri mere enn en watt eller 3, men forskjellen var enorm med 4001
du kommer ikke til å angre...mine TAD 4003 har 3mm innbakte spoler fra Northcreek og det går aldri mere enn en watt eller 3, men forskjellen var enorm med 4001
troels er hyggelig og hjelpsom, og jeg har respekt for kunnskapene hans.om TG dauer av latter og du jodler av glede , er vel det greit....
ofte oppfatter jeg de extremt teknisk kunnige som en stor begrensning for fremdrift
hvor oppned?Det er tydelig at du ikke sitter på drivverket ja, for da hadde du ikke satt plinthet opp-ned