rama
biskopen av holmlia
Hvordan kan du rulle de firkantede?
jeg har mine triks, roda!
har god trening etter å ha gått over til rullings siden billige sigaretter i norske butikker ikke er en del av coronaplanen til erna.
Hvordan kan du rulle de firkantede?
Hei Rama,
Har du fått solgt de "Hjertestarterne" av merket Manley du hadde til effektforsterkere? Det er ikke det at jeg var interessert i å kjøpe dem, men etter litt funderinger fra min side, måtte det jo bli hvis høyttalerne var en mus og de ble voldtatt av en elefant(forsterkerne). Ble ikke det i meste laget med watt? Hva eventuelt bruker du nå til forsterkerier?
Mvh Kjell
Alt går med nok fart Rolf...Hvordan kan du rulle de firkantede?
Hei igjen,nei, har tatt manley blokkene av markedet enn så lenge.
planen er fremdeles å prøve å få solgt dht se-blokkene fra amare, men manley selges dersom det ikke er noen som vil gi fornuftig pris for amare, jeg gidder ikke å sitte med to dyre forsterkersett.
liker manley snapper veldig godt, det er vel de beste push-pull pentode forsterkerne jeg har hatt/hørt.
de er ikke helt på nivå med virkelig gode dht se-forsterkere når det gjelder tekstur og gjennomsiktighet i mellomtonen (ingenting er dét), men er ikke langt unna.
pondus og drag i bunnoktavene er dog langt bedre enn noen dht se-forsterkere jeg har hatt.
100 watt føles ikke overkill på mine høyttalere, men jeg hadde nok klart meg helt fint med halvparten.
jeg trives godt med kombinasjonen manley snapper og nagaoka ølmager, men vet jo at snapperne kanskje hadde briljert enda mer i selskap med kassehøyttalere ala tannoy og lignende.
Duelund Cast ruler tenker jeg....
litt billigere.Hvordan er de prismesssig i forhold til Duelund
dust! de skal kobles til jord/minus for å senke støygulvet ytterligere....herregud...
jassågitt, driver hertugen og sniffer litt?Manley er der ennå ja
Jaggu gjør han detjassågitt, driver hertugen og sniffer litt?
bare for å sjekke....hvor mange timer spilte du på Duelund før du erstattet de?
de er som med Black Gate kondiser....de trenger noen hundre timer
Ordentlig spoler gjorde også utslag på en såpass billig sak som H6 klonen.
Jeg gikk for foliespoler, men skulle gjerne lyttet til vanlig rundtråd.
Motstander har jeg liten erfaring med og trodde ikke de betydde så mye
Sleng på en ˚ikke har jeg TV, heller˚ så får du en gullring rundt avataren dinhar ikke spilt digitalt på flere mndr.....
-En såkalt halo!Sleng på en ˚ikke har jeg TV, heller˚ så får du en gullring rundt avataren din
Pakket med kjærlighet.. Og gammelt skrot.. Men rister neppe i stykkerstår nede i det iskalde garasjeanlegget fremdeles.
måtte gå ut og ta røykepause halvveis i utpakkingen!
træler på hendene av alle skruene.
ikke noe problem å få mye for penga når man handler med hcs.
to barneseter, fjorten kilo dempemateriale, etc.
Vis vedlegget 696967
Vis vedlegget 696968
Synd at de gikk tom for acryl, men mistenker at den kan låte fint!ikke noe imageproblemer som jålebukk, denne franskmannen.
Vis vedlegget 697149 l
Vis vedlegget 697150
Vis vedlegget 697151
Vis vedlegget 697152
Vis vedlegget 697153
Vis vedlegget 697154