Vidunderlig, men rama, hold deg unna slalombakken med de anklene![]()
Ikke uventet har du styring på sakene, ser jeg, og dessuten flere gode veier å gå. Folk med våre tilbøyeligheter trenger alternativer for ikke å kjøre oss fast i gamle vaner. Romstering med alternativer hjelper i alle fall meg til å ha formeninger om hva som er hva. Rett svar finnes ikke, så det er bare å finne det en liker best på et gitt tidspunkt. I min verden er nettopp det kilden til uoppslitelig fascinasjon. De fleste kjepphester står heldigvis for fall, for mer frihet og utvungen moro.
Trivelig om du ringer. Se PM.
Blandt tilbehøret til armen skal det være en plastbushing som settes på spindelen. Deretter plasseres protraktoren på plastbushingen og hullet i protraktoren passer da perfekt.ja, altfor stort hull på sme-lappen.
så jeg vet ikke hvor seriøs jeg skal ta den overhangbommen.
Blandt tilbehøret til armen skal det være en plastbushing som settes på spindelen. Deretter plasseres protraktoren på plastbushingen og hullet i protraktoren passer da perfekt.
ja, jeg er litt usikker på om sme v og dynavector xx2 mk2 er en god match slik klangbalansen i anlegget er nå.Pick up-montering vs. turgåing er et eksempel på null felles grunn. Småfarlig hvis en ikke er obs. Er ellers sikker på at lyden blir helt topp: Den kombinasjonen der betyr smooth, tight og mye uanstrengt info i overtoneregisteret. Håper cj ikke legger på for mye i mellombassen.
Apropos cj: Gode, gamle Premier 14 tar en nokså overraskende seiersrunde på alt jeg har av effekttrinn om dagen. Sammen med Heart Beat monoblokker er det vanskelig å sitte stille, uansett musikksjanger. En gammel rakker, rett og slett.
Bare å gi en lyd. Får dem sikkert inn i bilen, og kan oppbevare dem til du kommer en tur over på rette siden av fjellene.fristende å stacke dem et sted og sette sammen et anlegg til jentungen når hun flytter ut om et par år for å starte studinetilværelsen.