Og kanskje var det den beste lyden.. Lyden av fremtid og nye erfaringer..min kjære elin fyller år idag.
hun feirer på sykehjemmet i florø sammen med foreldrene sine, jeg ligger og slækkern på sofaen og hører på metal.
her fra den tiden vi bodde i bergen, med verdens minst praktiske cd-hylle, styggeste spisestoler og jean marie reynaud offrande høyttalere.
tenkte det var viktig å fortelle verdenen om dette.
Vis vedlegget 718804
kult, noe du skal selge?Har to klasse-A monoer i halv bredde liggende......Noen gamle selvbygg.....Kjoenik hadde dem til låns og likte dem svært godt.
mvh
Blir det bytte av høyttalere til Devialet Phantom Gold?
Har det meste. I tillegg får du en boomy bass som du sikkert kommer til å like kjempegodt. Jeg skal vurdere å overta de hjemmesnekra høyttalerne dine for et symbolsk vederlag.har den "alt inni seg"?
i så fall er det aktuelt.
Den rimeligste til Parasound kryper vel akkurat under 5 cm.
PARASOUND ZAMP V.3
Er ikke hva man ser, men hva man høre.
Er ikke hva man ser, men hva man høre.
da ligger evo dårlig an!
Hadde Nad 3300 i mange år med Thorens / Ortofon mc30mkII super bare gode minner ( den fikk prøve seg på et par klesskap IMF da gikk den rimelig raskt i overload )før det geniale tipset fra jaerbu kom, fikk jeg et annet forslag til upretensiøs og god sommeramp fra nikko: nad 3100pe.
lykkeligvis lå det et strøkent eksemplar på finn, og den havnet fort i racket på plassen der dacen sto.
jeg bruker den som ren effektforsterker, og det er helt latterlig mye godlyd til vekslepenger.
ekstremt spilleglad og ørevennlig, selv om den selvgølgelig mangler litt på klarheten og substansen man hører fra dyre saker med gode komponenter og mye strøm.
vår alles favoritt-skrotnisse stig arne skilbrei har skrevet en fin omtale:
Frå dagboka: Nad Monitor Series 3100
I mange år hadde eg ein separat forforsterkar og ein kostbar, hifi-riktig effektforsterkar i monsterklassen. Ein tilfeldig samanlikning med ein komponent til ein brøkdel av prisen skulle endra dette. Les meir: Prøv dette heime I førre avsnitt av Dagboka skreiv eg om nye komponent som har endra...www.audiophile.no
Vis vedlegget 721266
Vis vedlegget 721267
Er vel første steget imot å innse at det er slutt... Digital... Hva skjedde.... Que vadis du fortapte venn...Sier en som vil over på utelukkende digital
Pulling my leg?
Mvh.
Leif