Ahh, den plata med køntrilåta har jeg fra mine yngre dager, selvsagt også plata til GT, Bad to the Bone, happy timeskjører en konkurranse for filmmagasinet på facebook nå, og kan ta den her også, siden den er musikkrelatert.
nb! det gjelder altså køntrilåta på jukebox, ikke den altfor kjente blueslåta når arnold har fått på seg biker outfit og går ut.
det er feigt men lov å bruke shazam.
svar ved å sende meg pm.
KONKURRANSE!
"Terminator 2: Judgement Day" - kanskje tidenes beste actionfilm - fyller 30 år og slippes på kino i nyrestaurert 4k-utgave. Norgespremiere er 3. desember, men allerede førstkommende torsdag (25. november) blir det førpremiere og ståk og moro på Colosseum i Oslo. Et fantastisk kuppelshow er lovet.
Vi trekker en vinner i Oslo som får to billetter til førpremieren, og en vinner et annet sted i landet som får to norgesbilletter.
Spørsmål:
Hvem synger køntrilåta som spilles på jukebox i en scene tidlig i filmen der Arnold sprader naken inn i en hillbillybar og grisebanker folk? Hint: Artisten var/er en stor køntristjerne og dessuten en habil birolleskuespiller kjent fra en rekke titler, bl.a. "Sling Blade", "Panic Room" og "Logan Lucky".
Send oss en melding her på facebook/messenger innen tirsdag kl. 14, og husk å oppgi bosted og mailadresse når du svarer.
Info om førpremieren:
https://www.facebook.com/events/313810877236079
Ja, det er vakkert når folk på samme alder er så glatt og fin i huden.Dere holder dere godt!
Norskamerikansk var det i tilleggda er vinnere av konkurransen trukket.
det ble ingen av våre helter fra hifisentralen, dessverre, men takk for deltagelsen!
tipper det var flere som kjente igjen artist/låt, men som var for flaue til å svare på et spørsmål om hestejazz.
se her, ja.Norskamerikansk var det i tillegg
- «Rakafisk» (3.06) – («Guitars and Cadillacs») – (Dwight Yoakam/Arne Moslåtten)
såså, la oss nå heller være enige om at kari er unntaket, og støtter opp om justers «mot normalt».forresten litt skremmende at ho kari er 16 år eldre enn meg og ser minst 16 år yngre ut.
tror jeg må revurdere dietten bestående av 4 timer søvn pr natt, første matbit tidligst kl 17 og usaklige mengder med røyk, kaffe og alkohol, enda så godt det er.
Vakkertskal hilse fra ho kari til alle de herlige folka i hifimiljøet
Vis vedlegget 768029
Vis vedlegget 768028
Livet er for kort til å henge seg opp i slike bagateller.forresten litt skremmende at ho kari er 16 år eldre enn meg og ser minst 16 år yngre ut.
tror jeg må revurdere dietten bestående av 4 timer søvn pr natt, første matbit tidligst kl 17 og usaklige mengder med røyk, kaffe og alkohol, enda så godt det er.
Ekte er vel mest analogt?plasttre, altså.
det ser klisslikt ut i år som ifjor, og i noen år til før det er ødelagt og må skrotes.
hmm…. skal man tilbake til ekte trær, mon tro…
Vis vedlegget 769653
Slikt ordner man med rett lukt på spraybox butt if everything fails er en Wonderbaum Black et alternativ.ja, jeg savner også lukta først og fremst.
Ja, lillejulaften til 13. dagsjul. Sånn er det er det bare. Ingenting å krangle om det.Alt før lillejulaften bør straffes med pryl!her vil jentene frem med treet, men der gir jeg meg ikke på at det ikke skal opp før lillejulaften!!
![]()
Godt å se det er fornuft igjen blant disse andre synderneJa, lillejulaften til 13. dagsjul. Sånn er det er det bare. Ingenting å krangle om det.![]()
Har de oransje ankommet rama? Gikk med posten for litt under en uke siden.
hehe, blålys er stas!håper det går an å dempe/skru av de blå lampene