Dårlig nytt evn da det er overflod av de på hfsBlitt redd for klovner?
Det bildet trigget noe oppi hodet mitt, gitt:psst! stikk hodet ut av vinduet, dere som bort nedover stripa.
himmelen står i brann nå.
Vis vedlegget 773458
Var en snartur innom Rama idag for å hente noen rør. Dette var mitt første bekjentskap med Le. Jeg hadde ikke så god tid siden kona satt å ventet i bilen, men Le var jo hyggeligheten selv og lot meg få noen minutter i godstolen. Hadde jo lest om dette anlegget og jeg ble ikke skuffet. Dette spilte utrolig godt! Lett å forstå at her ligger det maaaange timer med hardt arbeid for å få til en så god lyd! Tusen takk for lytten.
Ja hun er helt super. Var like blid selv om det gikk en halvtime. Rørene spiller fantastisk!hyggelig å hilse på deg, oriel.
du har en tålmodig kone!
håper rørene leverer etter forventning.
Hehe, samme gjelder med stereo i stua. Hun sier bare at så lenge jeg betaler selv så kan jeg gjøre som jeg vil.sett på makan.
hadde det vært kona mi, så måtte jeg ha sovet på gulvet et par netter, sofaen er reservert katten!
"grepet" på pinnene er nok viktigere enn selve sokkelmaterialet
vet at noen av de teflon soklene fra Yamamoto som ble solgt da jeg undersøkte, glapp litt i grepet
ja, to av de oransje brukes til å modde hovedfilteret i høyttalerne, to brukes til rc-filter, og to er sendt til en kompis i bergen.Kondolerer med problemstillingen
Har du fått prøvd de små oransje fra Polen?
Har fått hentet mine greier, og er i prøvemodus nå i romjula.
Pussig